in

Гаалийн татвар Тоёотагийн 2025 оны АНУ-ын загваруудыг эрсдэлд оруулж, үнэ, төлөвлөгөөг эргэлзээтэй болгов

Гаалийн татвар Тоёотагийн 2025 оны АНУ-ын загваруудыг эрсдэлд оруулж, үнэ, төлөвлөгөөг эргэлзээтэй болгов

Шинэ тарифууд Toyota-гийн 2025 оны бүтээгдэхүүний төлөвлөгөөг эргэлзээнд орууллаа

Toyota энэ жил дээд зэргийн амжилттай байх төлөвтэй байна. Toyota болон Lexus брэндийн нэрийн дор хоёр арваад шинэ загвар гаргах гэж байгаа билээ. Гэвч Трампын засаг захиргааны тарифууд энэ автомашин үйлдвэрлэгчийг эргэлзээнд оруулж, холбооны худалдааны шүүхийн шинэ шийдвэр асуудлыг улам хүндрүүлсэн байна.

Японы автомашин үйлдвэрлэгч “хүлээж, харж байя” гэсэн байдалд орсон хэмээн Toyota Хэсгийн дэд ерөнхийлөгч, ерөнхий менежер Дэвид Крист Autoblog-д өгсөн ярилцлагадаа хэлсэн байна.


Toyota хямд үнэтэй загваруудын боломжийг эргэлзэж байна

Дөрөвдүгээр сард зарласан тарифууд тавдугаар сарын 3-нд албан ёсоор хэрэгжиж эхэлсэн бөгөөд автомашин үйлдвэрлэгчид үүнд 25%-ийн татвар ногдуулах магадлалтай байна. Энэ нь олон америкчуудад бүтээгдэхүүнүүдийг “хүрэх боломжгүй” болгоно гэж Toyota Motor North America-ийн гүйцэтгэх дэд ерөнхийлөгч, ерөнхий үйл ажиллагаа хариуцсан захирал Марк Темплин хэллээ.

Шинэ тарифуудад хэрхэн хариу өгөх вэ гэдэг нь Toyota-ийн дээд удирдлагуудын хувьд шийдвэрлэх ёстой асуудал хэвээр байна гэж Autoblog-д мэдэгдсэн юм. Энэ нь үнийн бодлого, маркетинг, үйлдвэрлэлийн төлөвлөгөөнд нөлөөлж болзошгүй юм. Toyota АНУ-д зарим үндсэн загваруудыг үргэлжлүүлэн худалдаалах эсэхээ дахин бодож үзэх хэрэгтэй.


Toyota тарифын нөлөөллийг үнэлж байна

Тарифуудад хэрхэн хариу өгөх вэ гэдэг нь хэцүү даалгавар бөгөөд үйлдвэрлэгчид Цагаан ордноос тодорхой удирдамж хүлээж байна. Шинэ хоригууд импортын автомашин, автомашины эд ангиудыг хамарсан байдаг. Гэхдээ хил дамнасан эд анги, бүрэлдэхүүн хэсгүүдийг хэрхэн зохицуулах вэ? Мексик, Канад улсад үйлдвэрлэгдсэн эд ангиудыг хэрхэн ашиглах вэ гэдэг нь АНУ-гийн анхны Трампын засаг захиргааны үед гарын үсэг зурсан USMCA худалдааны гэрээнд хамааралтай хэвээр байна.

Үүний зэрэгцээ, Трамп автомашины тарифуудыг өөрчлөх боломжтой гэдгээ илэрхийлсэн. Тэрээр өмнө нь импортын компьютер, ухаалаг гар утасны татварыг бууруулж, Хятадын тарифуудыг бууруулж, бусад хоригуудыг хойшлуулсан юм.

Эдгээр асуудлуудыг улам хүндрүүлсэн зүйл нь олон улсын худалдааны шүүх Лхагва гарагт ерөнхийлөгч нь олон улсын яаралтай эдийн засгийн эрх мэдэлтэй холбоотойгоор өргөн цар хүрээтэй тарифуудыг хэрэгжүүлэх эрхгүй гэж үзсэн шийдвэр гаргаснаар байна. Гэхдээ энэ шийдвэр нь холбооны давж заалдах шүүхээр хянуулахаар түр хойшлогдоод байна.

Тарифын төөрөгдөл Toyota-гийн 2025 оны стратегийг зогсоолоо

“Бид дүрмийг ойлгох хэрэгтэй байна” гэж Toyota-ийн нэгэн удирдлага өнгөрсөн долоо хоногт Техас мужийн Плано хот дахь автомашин үйлдвэрлэгчийн төв байранд болсон уулзалтын үеэр хэлэв. Шинэ хууль эрх зүйн асуудал нь үүнийг улам хэцүү болгож, Toyota-ийн ирэх жилийн болон ирээдүйн төлөвлөгөөнд саад учруулж байна.

Томоохон асуулт бол: Энэ жил төлөвлөсөн бүтээгдэхүүн гаргах нь үнэхээр боломжтой юу? Бусад зүйлсийн дотор, Toyota тарифууд тус бүрийн автомашинд хэр их нэмэгдэхийг тодорхойлж, үнийн өсөлтийг хэрэглэгчдэд хэр их дамжуулах вэ гэдэг дээр бодох хэрэгтэй. Үйлдвэрлэлийн хэсэг, бүрэлдэхүүн хэсэг, автомашинуудын үйлдвэрлэлийг шилжүүлэх эсэхээ ч мөн бодох шаардлагатай.


Toyota

Toyota одоогоор АНУ-д борлуулж буй автомашинуудынхаа 50 орчим хувийг тус улсын 11 үйлдвэрт үйлдвэрлэдэг. Хэрэв Канад болон Мексикийн гурван угсралтын шугамыг оруулбал энэ нь 80%-д хүрдэг. Гэхдээ эдгээр үйлдвэрүүд ч шинээр тогтоосон худалдааны хоригуудын улмаас импортын эд анги, бүрэлдэхүүн хэсгүүдээс хамаарч нөлөөлж болно.

Автомашины салбарын таамаглал тарифуудын улмаас хямралд орохоор хойшлогдов

Өнгөрсөн жил АНУ-ын автомашины борлуулалт цар тахлын дараа анх удаа 16 саяд хүрсэн. Гэсэн ч энэ нь 2016 онд тогтоосон 17.5 саяын дээд амжилтаас хол байв. Гэсэн хэдий ч өсөлт үргэлжлэх төлөвтэй байсан. Энэ жил Toyota-ийн салбарын зорилтот тоо 16.1 сая байсан ч, зарим өөдрөг таамаглал 16.5 саяд хүрч байсан.

Гэхдээ тарифууд удаан хугацаанд хүчин төгөлдөр хэвээр байвал эрс буурах ирээдүйтэй. Cox Automotive тухайн тоог ойролцоогоор 15 сая, хэрэв шинэ худалдааны хоригууд хямралыг үүсгэвэл 14 сая хүртэл буурна гэж одоо таамаглаж байна.

Хямд зах зээлийн хэрэглэгчдийг зах зээлээс гаргах эрсдэл

Трамп автомашин үйлдвэрлэгчдэд тарифын зардлыг хэрэглэгчдэд дамжуулж болохгүй гэж анхааруулсан ч, Кристийн хэлснээр энэ нь хамгийн ашигтай үйлдвэрлэгчдэд ч хэцүү байх болно. Жишээ нь, General Motors шинэ хоригуудаас үүдэн 5 тэрбум долларын хохирол хүлээж магадгүй гэж таамагласан байна.

Өөрийн талд Кристийн хэлснээр, хэр хэмжээний үнийг хэрэглэгчдэд дамжуулах нь загварын шугам болон зах зээлийн сегментээс хамаарч өөрчлөгдөнө. Нэг талаас, өрсөлдөөнт зах зээлд ямар өрсөлдөөн байгааг харах хэрэгтэй. Ямар ч бүтээгдэхүүн байсан ч, “25%-ийн өсөлт нь” худалдан авагчдад хүндэтгэл үзүүлдэг, гэхдээ “магадгүй өндөр түвшний хэрэглэгчид бага зэрэг уян хатан байх боломжтой байж магадгүй” гэж Крист хэлэв.


Toyota нь хямд үнэтэй сегментэд илүү эмзэг байдаг гэж удирдлага хүлээн зөвшөөрлөө. Учир нь энэ нь $30,000 (86,000,000₮) доош үнэтэй зургаан бүтээгдэхүүнтэй бөгөөд Corolla нь $22,035 (63,000,000₮) үндсэн үнэтэй байдаг. Хямд үнэтэй худалдан авагчдын хувьд, үнийн “1%-ийн өсөлт нь зах зээлийн 10%-ийг хасах” магадлалтай гэж Cox Automotive-ийн ахлах эдийн засагч Жонатан Смок Автомашины хэвлэлийн холбооны уулзалтын үеэр хэлэв.

Toyota АНУ-д өргөжихийг зорьж байгаа ч, шинэ үйлдвэрүүдэд олон жил шаардагдаж болно

Toyota аль болох олон автомашиныг тухайн зах зээлд үйлдвэрлэх бодлоготой гэж Темплин тэмдэглэв. Тэд бүрэн хүчин чадлыг нэмэгдүүлэхэд сөрөг ханддаггүй.

Гэвч энэ нь зүгээр нэг товч дарж хийх зүйл биш юм. “Бүтээгдэхүүний байгууламжийг шөнө дундад шууд шилжүүлэх боломжгүй” гэж Темплин анхааруулсан. Toyota-ийн АНУ-д аль хэдийн ажиллаж байгаа 11 үйлдвэрийн тоонд шинэ угсралтын үйлдвэрүүд нэмэгдэхэд хэдэн жил шаардагдаж магадгүй.

Эх сурвалж:

Toyota Warns New Tariffs Could Push 2025 Models Out of Reach

With new tariffs looming, Toyota may delay launches, shift production, or raise prices-especially on entry-level models like the Corolla. Here’s what’s at stake.

What do you think?

UFC сонирхогчдын 5 асуулттай тоглоом: Баасан гарагийн тусгай дугаар

UFC сонирхогчдын 5 асуулттай тоглоом: Баасан гарагийн тусгай дугаар

UFC 318: Фэнүүдийн дуртай хөнгөн жингийн тулаанчид Макс Холлоуэй болон Дастин Порье 3-ын тулааны эвент дээр хүч үзнэ

UFC 318: Фэнүүдийн дуртай хөнгөн жингийн тулаанчид Макс Холлоуэй болон Дастин Порье 3-ын тулааны эвент дээр хүч үзнэ