Alfa Romeo брэнд заримдаа үнэхээр өвөрмөц загварыг танилцуулдаг. 2000-аад онд 8C, 2010-аад онд Disco Volante, мөн Viper суурьтай TZ3 Stradale загваруудыг гаргаж байсан. Товчхондоо, тус компанийн дизайны ур чадвар нь одоо ч хүчтэй хэвээр байгааг харуулж, онцгой машинууд бүтээхээс хэзээ ч буцдаггүй юм.
Шинээр урласан 33 Stradale бол захиалгат урлагийн бүтээл
Alfa Romeo 33 Stradale
Alfa Romeo-гийн хамгийн сүүлийн бүтээл ч энэ уламжлалаасаа гажсангүй. 2024 оны Alfa Romeo 33 Stradale нь 1960-аад оны ижил нэртэй, супер машины орчин үеийн хувилбар болжээ. Италийн автомашины урлаач Carrozzeria Touring Superleggera тус ретро-футурист загварыг бүтээхээр ажиллаж байгаа бөгөөд энэ нь Maserati MC20-тай механик хэсгүүдийнхээ ихэнхийг хуваалцдаг.
“Шинэ 33 Stradale нь бидний үнэт зүйлс, ДНХ, хүсэл тэмүүллийг тодорхойлж, ялгаруулан харуулах зорилготойгоор бүтээгдсэн,” хэмээн Alfa Romeo-гийн гүйцэтгэх захирал Жан-Филипп Импарато хэлжээ. “Энэ бол 1969 оноос хойших брэндийн анхны захиалгат машин бөгөөд сүүлийнх нь биш гэдгийг би амлаж байна.”
Анхны Alfa Romeo 33 Stradale нь 1967-1977 оны хооронд олон уралдаанд оролцож байсан Tipo 33 спорт прототип дээр суурилсан байв. Хөнгөн, авхаалжтай явах эд ангийг ган хүрээ дэмжиж, Alfa-г дэлхийн спортын автомашины аварга шалгаруулах тэмцээнд 1975 онд ялалт байгуулахад тусалсан. Түүний уралдааны замналын нэг хэсэг нь 2.0 литрийн ангилалд Daytona 24 Hours уралдаанд түрүүлсэн амжилт бөгөөд энэ нь түүнийг домог болгосон юм.
Maserati-гийн ДНХ, Alfa Romeo-гийн уралдааны уламжлал
Alfa Romeo 33 Stradale
MC20-ийн адил Alfa Romeo 33 Stradale нь хоёр төрлийн хөдөлгүүрийн сонголттой. Хос турбо цэнэглэгчтэй 3.0 литрийн V-6 хөдөлгүүр нь 620 морины хүч гаргах бөгөөд найман араатай хос холбооны автомат хурдны хайрцагтай хосолно. Мөн бүрэн цахилгаан хөдөлгүүрт хувилбар нь 750 морины хүч гаргах төлөвтэй байгаа ч, батерейны багтаамжийн талаар Alfa тодорхой мэдээлэл өгөөгүй байна. Хэрэв энэ нь GranTurismo Folgore-тай ижил бол 92.5 киловатт-цагийн батерей шалан дор суурилагдаж магадгүй.
Ямар ч сонголтыг сонгосон, дахин мэндэлсэн 33 Stradale нь сүүлийн туршилтын үр дүнгээс харахад дээд хурд 207 миль/цагт хүрэх бөгөөд 0-60 миль/цаг хурдад 3 секундээс бага хугацаанд хүрэх гэнэ. Эдгээр үзүүлэлт нь 1960-аад оны 33 Stradale-г хол давсан бөгөөд тухайн үед налуу байрлалтай 2.0 литрийн V-8 хөдөлгүүр ашиглаж, ойролцоогоор 160 миль/цагийн дээд хурдтай байжээ.
Alfa Romeo 33 Stradale
Эдгээр үзүүлэлтүүд гайхалтай ч Alfa Romeo 33 Stradale зөвхөн тоон үзүүлэлтийг хөөцөлдөх тухай биш юм. Энэ нь түүний захиалгат кузов болон салоны загвараас тодорхой харагдана. Дижитал хянах самбар ердийн байршилдаа суурилагдсан бол, металл удирдлага, магадгүй арьс эсвэл Alcantara бүрээсний хослол нь 1960-аад оны эх загварын дизайны уур амьсгалыг санагдуулам харагдах салоныг бүрдүүлдэг.
Загварын нэрэндээ үнэнчээр, орчин үеийн 33 Stradale ердөө 33 ширхэг үйлдвэрлэгдэх юм. Түүний үнэ 1 сая ам.доллар бөгөөд бүгд аль хэдийн зарагджээ. Гэсэн ч энэ нь эх загвараасаа арай элбэг байх бөгөөд 1967 оноос эхлэн хоёр жилийн хугацаанд ердөө 18 ширхэг үйлдвэрлэгдэж байсан юм.
Дүгнэлт
Alfa Romeo 33 Stradale-даа хүндэтгэл үзүүлсэн энэ мөчид дараагийн алхам юу вэ? Миний санал бол 1980-аад оны IMSA уралдааны домог болсон Alfa Romeo 75 Turbo-г сэргээх явдал юм.
Одоогоор Италийн автомашин үйлдвэрлэгч АНУ-ын зах зээлд ердөө Tonale, Giulia, Stelvio гэсэн гурван загвар санал болгож байна. Үүнээс Giulia болон Stelvio нь Giorgio платформ дээр суурилсан бөгөөд компани цахилгаан хөдөлгүүрт шилжихийн хэрээр энэ платформ устаж магадгүй.
Гэсэн ч Alfa Romeo өөрийн өв уламжлалыг орхигдуулахгүй гэдэг нь шинэ 33 Stradale тэргүүлэх загвараас тод харагдана. Жийп загварууд давамгайлж буй энэ ертөнцөд дахин мэндэлсэн 33 Stradale нь домогт эх загвараа хүндэтгэхийн зэрэгцээ Alfa-гийн хэзээ ч унтаршгүй хүсэл тэмүүллийг бататган харуулж байна.
autoblog.com