in

Гайхамшигт Pagani Utopia-г жолоодох нь: Олон сая долларын өртөгтэй дахин нэг супер машин

Utopia таны төсөөлж байсан шинэ Pagani туршлагаас өөр байж магадгүй ч энэ нь түүнийг улам төгс болгож байна.

Гайхамшигт Pagani Utopia-г жолоодох нь: Олон сая долларын өртөгтэй дахин нэг супер машин

Ямар учиртай юм бэ? Шинэ Pagani Utopia машины үнэ 3,400,000 ам.доллараас эхэлдэг бөгөөд ердөө 99 ширхэг купе үйлдвэрлэж, дараа нь 130 ширхэг Roadster, түүнчлэн тусгай хувилбаруудыг гаргах болно. Хэрэв энэ цуврал бүхэлдээ аль хэдийн зарагдаагүй бол, та энэ өгүүлбэрийг уншиж дуусахад зарагдсан байх магадлалтай. Танил санагдаж байна уу? Үгүй л болов уу. Ихэнхдээ нэгэн ижил 300 орчим баячууд—ихэвчлэн эрчүүд—Pagani худалдан авч, Utopia-г өөрсдийн гялалзсан, магадгүй хэт содон Huayra-гийн хажууд байршуулдаг. Харин жинхэнэ баячууд бол хууль бус зах зээлийн Zonda супер машиныг ч үзүүлэнгийн зорилгоор авч байрлуулдаг. Эсвэл бүр хоёрыг. Бидэнд хамаатай юу? Үгүй гэж маргаж болох ч үнэндээ хамаатай. Яагаад гэвэл, Utopia бол зүгээр л гайхамшигтай бүтээл юм.

Амьсгалаа ав
Супер машины жинхэнэ утга учир таныг бишрүүлэхэд оршдог биш гэж үү? Pagani Utopia үүнийг гарцаагүй биелүүлнэ. Анх цайвар ягаан туяатай цөцгий мэт цагаан өнгөөр танилцуулагдсан уг загварын зураг интернэтэд төдийлөн сайн сэтгэгдэл төрүүлээгүй, зарим нь бүр жаахан болхи харагдаж байна гэж үзсэн. Харин Калифорнийн Малибу хотод сэрүүхэн намрын өдөр авсан эдгээр зурагнаас харахад, миний сэтгэл санаа тэр дороо өөрчлөгдөв. Хар, бор, зэсийн өнгө шингэсэн ил нүүрстөрөгчийн шилэн бүрэлт нь үүрийн манантай нарны гэрэлд манай багийнхныг гайхшруулан бишрүүллээ. Utopia нь төгс супер машины уламжлалт хэлбэрийг хадгалсан атлаа огт өөр ертөнцөөс ирсэн мэт харагдана. Харийн, бас гайхамшигтай. Би баярлан хашхирах, үсэрч харайх хүсэлдээ автаж байна. Энэ бол ямар ч дутагдалгүйгээр төгс 10 оноо авах бүтээл, гэхдээ зөвхөн цагаан өнгөнөөс зайлсхийхийг зөвлөмөөр байна.

Utopia төгс супер машины уламжлалт хэлбэрийг хадгалсан хэрнээ өөр нэгэн гаригийн бүтээл шиг, харь гаргийн мэт сэтгэгдэл төрүүлдэг. Үзэсгэлэнтэй. Гайхамшигтай. Би баярлаж орилмоор санагдлаа. Энэ бол ямар ч эргэлзээгүйгээр төгс 10 оноо авах бүтээл. Гэхдээ зөвхөн цагаан шаргал өнгийг л сонгохгүй байхыг зөвлөе.

Дотоод ертөнц
Utopia-г илүү гайхамшигтай болгодог өөр нэг зүйл нь түүний дотоод бүтэц юм. Машины эд ангиуд: Түдгэлзүүлэлтийн систем, керамик бүрээстэй яндангийн хоолой, бүтцийн элементүүд, бүр HP62 карбон-титан материалаар хийгдсэн их биеийн суурь хүртэл бүх зүйл сэтгэл татам. Танай супер машинд үүсгэн байгуулагчийн нэрийн эхний үсгээр нэрлэгдсэн патентлагдсан карбон сүлжээ байхгүй гэж үү?

Pagani-г эцэст нь уран зураг шиг үзэмжтэй тул тээврийн хэрэгсэл төдийгүй урлагийн бүтээл гэж худалдан авдаг. Pagani-гийн тухай нэгэн домогт орос банкны эзэн Pagani-аас гурван машин худалдан авсан ч жолоодохыг огт мэддэггүй байсан тухай өгүүлдэг. Жолооны үнэмлэх ч үгүй, авах төлөвлөгөө ч үгүй. Тэгээд яах гэж? Машинуудыг хана дээрээ өлгөх гэж. Энэ жинхэнэ түүх үү? Үйлдвэрийн дотор Pagani-гийн ажилтнаас би үүнийг сонссон. Мөн, эдгээр хаалга ямар гоё гэж бодож байна?

Амьсгалаа гарга
Utopia-гийн дотоод ертөнц ч бас гайхамшгийг үргэлжлүүлнэ. Машины доторх бүх зүйл нүд болон гарт зориулсан баяр наадам мэт. Муруй карбон файбер хоолойнууд агааржуулалтын суваг болж, агааржуулалтын удирдлагууд хэмжүүр шиг харагдана. Харин эдгээр хэмжүүрүүд нь хаанаас ч олдошгүй, тансаг аудио төхөөрөмжөөс авсан мэт сэтгэгдэл төрүүлнэ. Мэдээж, хурдны хайрцагны бариулын тухай мартаж болохгүй. Бүх Pagani загварын адил, энэ нь үзэсгэлэнгийн танхимд ч, эсвэл энэхүү Итали гаралтай ховор бүтээл дотор ч төгс зохицох үйлдвэрлэлийн урлагийн бүтээл юм. Үүнийг “Аналог нэмэх” гэж нэрлэж болно.

Тахометр болон хурд хэмжигчийн хооронд радио, утасны дуудлагатай холбоотой мэдээллийг үзүүлэх жижиг дэлгэц бий, гэхдээ энэ нь автомашины хамгийн бага чухал хэсэг.

Би өмнө нь Zonda (Horacio Pagani-ийн хувийн Zonda F Roadster) болон хэд хэдэн Huayra, үүнд Roadster BC болон зөвхөн замын зориулалттай Huayra R-г жолоодож байсан. Харин өнөөдөр Utopia-гийн салоныг харьцуулахад илүү боловсорсон, илүү насанд хүрсэн мэдрэмж төрүүлж байгааг анзаарлаа (илүү оновчтой үг олохгүй байлаа). Utopia-г жолоодох хугацаанд энэ мэдрэмж улам батажсан бөгөөд буцааж өгсөн дилерийн газар (O’Gara Coach) Huayra Pacchetto Tempesta-г үзүүлж байгааг харах боломж олдсон. Түүний хаалга онгорхой байсан тул Utopia-гийн салоныг дахин нэг харьцуулах боломж гарлаа.

Utopia-гийн дотоод орчин илүү тансаг, илүү тайван, илүү өргөн цар хүрээтэй, ер нь бүх талаараа илүү тааламжтай. Илүү өргөн зай нь хамгийн чухал өөрчлөлт байх; зорчигчийн мөр таны мөрнөөс ойролцоогоор 3 инч зайтай байгааг мэдрэх болно.

Юуг хөдөлгөдөг вэ
Гайхамшигт кузовын дор, кабинын яг ард Pagani Utopia-гийн Германд бүтсэн “Зүрх” нуугдана. Энэхүү хөдөлгүүрийг Германы Affalterbach хотод, бүх Pagani хөдөлгүүрийг угсардаг Michael Kübler өөрийн гараар бүтээдэг. Mercedes-AMG M158 хөдөлгүүр нь 12 цилиндртэй, хоёр турботой, 6.0 литрийн багтаамжтай бөгөөд Utopia-д зориулсан хувилбар нь (энэ хөдөлгүүр Huayra-г ч мөн хүчирхэгжүүлдэг) 852 морины хүч, 811 фунт-фут эргүүлэх хүч гаргана.

Тиймээс бид жинхэнэ хүчирхэг машины тухай ярьж байна, ялангуяа 3,000 фунт (ойролцоогоор 1,360 кг)-аас бага жинтэй байх магадлалтай машины хувьд. Huayra-гаас ялгаатай нь Utopia X-Trac-ийн долоон араатай автомат нэг хавтантай хурдны хайрцаг эсвэл зургаан араатай механик хайрцгийн аль нэгээр тоноглогдох боломжтой.

Харамсалтай нь, бидний туршиж байгаа энэ Utopia автомат хурдны хайрцагтай бөгөөд энэ нь хоёр шалтгаанаар жаахан сэтгэл гонсойлгосон:

  1. Энэ нь үндсэндээ Huayra-гийнхтай адил дамжуулалт бөгөөд энэ хоёр машины цорын ганц сул тал.
  2. Pagani-гийн таамаглаж буйгаар хэрэглэгчдийн 80 хувь нь механик хурдны хайрцгийг сонгох магадлалтай тул энэхүү машин Utopia-гийн хэвийн хувилбарыг төлөөлөхгүй байна.

Механик хайрцагтай Utopia ирэх үед бид дахин мэдээлэх болно.

Мэдрэмж нь ямар вэ?
Дээр дурдсанчлан, Huayra бага зэрэг “Хүүхэд шиг” мэдрэмж төрүүлдэг талаар хэлсэн. Үүний гол шалтгаан нь Utopia-гийн явах эд ангийн чанарын сайжруулалттай холбоотой. Энэ нь “илүү боловсорсон” сэдэвтэй холбогдож байгаа бөгөөд Zonda, Huayra-г худалдан авсан тэрхүү саятан, тэрбумтнуудын бүлэг одоо арваад жилээр илүү насанд хүрсэнтэй уялдаж байна. Тэд илүү уян хатан түдгэлзүүлэлт хүсдэг бол, тэдний нуруу зөөлөн явах явдлыг илүүд үздэг.

Гэсэн хэдий ч Utopia-гийн урд хэсгийн загвар нь зөвхөн замын хэрэглээнд зориулан зөөлрүүлсэн Huayra R-ийн уралдааны зориулалттай хос хяналтын гар бүхий загвар дээр суурилсан байна. Гэсэн хэдий ч, урд хэсгийн барьц, эсвэл зөв хэлбэл, “хэмлэх чадвар” нь Huayra-тай харьцуулахад мэдэгдэхүйц сайжирсан.

Өргөн, наалдамхай, эгнээ ялгаатай дугуйнууд үүнд томоохон үүрэг гүйцэтгэдэг нь тодорхой. Pagani-ийн тусгайлан тохируулсан Pirelli Trofeo RS дугуйнууд (урд 265/35 хэмжээтэй 21 инчийн дугуй, хойд 325/30 хэмжээтэй 22 инчийн дугуй) гайхалтай үзүүлэлттэй. Гэхдээ булангийн эргэлтэд итгэлтэйгээр дайрах чадвар илт өссөн нь анзаарагдана.

Utopia-гийн урд хэсэг нь уралдааны машин шиг санагдахаас илүүтэйгээр тансаг хэрэглээний тоглоом мэт байхаа больжээ.

Хөдөлгүүрийн гайхамшиг

2024 оны Pagani Utopia-тай хурдны хязгаарыг давж, эгц замуудыг эзэмших нь үнэхээр сэтгэл хөдөлгөм. Mulholland Drive дээр жолооны үнэмлэхээ алдахаас үл айж, хүчтэй хурдлах нь гайхалтай мэдрэмж төрүүллээ. Энэхүү том V-12 хөдөлгүүр нь бусад суперкаруудтай харьцуулахад арай бага хүчтэй, дуу чимээ багатай байж болох ч арын дугуйг шатаах шахам хүчтэй хурдатгал өгдөг. Би ихэвчлэн машиныг тракшн хяналтыг унтраасан байдалтай шалгадаг ч Utopia-г бүрэн хурдаар асаасны дараа гэр бүлдээ эцэг хүн байх хэрэгтэйгээ санан, хяналтын системийг ажиллуулсан хэвээр үлдээв.

Huayra-ийн эзэмшигч, Utopia жолоодож үзсэн найз маань тохируулагчийн хариу үйлдэл илүү сайжирсан гэж санал нэгдсэн. Utopia шулуун зам дээр хамгийн хурдан нь биш байж болох ч хамгийн их сэтгэл хөдлөм нь гарцаагүй. Гар хурдны хайрцаг энэ нөхцөлд бага зэрэг сул тал болно, учир нь хурдацтай эхлэл нь ийм гайхалтай биш байж магадгүй. Хэрэв та өнхрөх уралдаанд дуртай бол Utopia-г сонгоорой.

Үнэндээ, Utopia үнэхээр гайхалтай нэгэн чанарыг харуулдаг: Нэгэн зэрэг тайван, гэхдээ эрч хүчтэй байж чаддаг. Тэнцвэртэй явах эд анги нь шахалт авах үед зөв төрлийн бага зэрэг хэт эргэх мэдрэмжийг өгдөг. Энэ нь таны чиглэлээ засахын тулд нэг л удаа удирдлага оруулахад хангалттай гэсэн үг. Бат бөх нүүрстөрөгч-титан карказ нь төгс боловсруулсан түдгэлзүүлэлтээ бүрэн ажиллуулах боломжийг олгож, хүчирхэг хөдөлгүүр болон харьцангуй бага жингийн хослол нь Utopia-г эгц замуудаар бусдыг гайхашруулахуйц хурдалдаг болгож байна.

Хэрэв хором хэмжигч эсвэл Vbox ашиглаж үзвэл Utopia нь McLaren 750S-ийн хурдыг гүйцэх магадлалтай. Гэхдээ энэ бол гол зүйл биш. McLaren хурдтай үед түрэмгий, харин Utopia тансаг, бараг романтик мэдрэмж төрүүлдэг нь онцгой.

Энэ тухай олон удаа хэлсэн ч дахин сануулахад: Pagani худалдан авдаг хүмүүс ямар ч машин авах боломжтой, тэд ч тэгж авдаг. Bugatti, Lamborghini, Koenigsegg зэрэг олон машин эзэмшдэг ч Ferrari тийм ч их байдаггүй. Гэхдээ эдгээр хүмүүс Pagani-г онцгойлон үнэлдэг.

Миний найз, Huayra эзэмшигч, мөн удахгүй Utopia-тай болох гэж буй доктор Саман Сулейманигаас энэ үзэгдлийн талаар асуухад тэрээр:
“Үүний тухай бүтэн цагийн лекц уншихад бэлэн байна. Гэхдээ товчхондоо, Pagani-г эзэмших нь зөвхөн автомашин эзэмшиж буй мэдрэмж биш, энэ нь урлагт хучигдсан түүхийн нэг хэсгийг эзэмшиж байгаа мэт санагддаг. Pagani гэр бүлийн хүрээлэлд орсны дараа энэ нь бүр ч онцгой болдог” гэж хариулсан юм.

Том дүр зураг
Pagani бол үнэхээр гэр бүлийн шинжтэй бизнес. Хорацио Пагани олон жилийн дараа ч машин бүрийн загварыг өөрийн гараар бүтээдэг. Хуайра загварыг гаргахдаа тэр Зонда-гийн хамт компанийнхаа эхлэлийг тавьснаас 10 насаар ах байсан, харин Utopia-г бүтээхдээ бас нэгэн арван жилийг өнгөрүүлжээ. Энэ нь ноён Пагани илүү нас бие гүйцэж, туршлагатай болсон гэдгийг харуулна. Түүнээс гадна, түүний үнэнч хэрэглэгчид ч бас илүү боловсорч, насанд хүрсэн байх нь ойлгомжтой. Utopia чухам энд л Pagani-гийн ертөнцөд өөрийн онцгой байр суурийг эзэлдэг.

Суперкарын сүр жавхлан, анхаарал татах чадвар, бусдыг бишрүүлэх хээнцэр байдал зэрэг хуучин бүх чанарууд Utopia-д хэвээр хадгалагдсан. Гэвч энэ удаад өөр нэгэн шинэ шинж нэмэгдсэн нь тайван, боловсронгуй байдал. Utopia нь нам гүм боловч эрхэмсэг дүр төрхийг агуулсан, эр хүний ёс суртахуунтай мэт мэдрэмж төрүүлдэг. Энэ шинж чанар нь Зонда, Хуайра хоёрт огт байгаагүй. Энэ нь нэгэн цагт Мазератигийн гүйцэтгэж байсан үүргийг санагдуулна. Ухаалаг, ялгаран тодорсон Италийн сонгодог автомашин бөгөөд энэ нь Феррари, Ламборгини эзэмшигчдийг хэт онгироо мэт харагдуулдаг байж магадгүй. Ascot ороолт зүүх шаардлагагүй, гэхдээ хүсвэл зүүсэн ч тохирно.

2024 Pagani Utopia Specifications
BASE PRICE$2,400,000
VEHICLE LAYOUTRWD, 2-pass, 2-door coupe
ENGINE6.0L/852-hp/811-lb-ft twin-turbo DOHC V-12
TRANSMISSION7-speed single-clutch auto
CURB WEIGHT2,950 lb (mfr est)
WHEELBASE110.0 in
LENGTH X WIDTH X HEIGHT181.0 x 80.2 x 46.0 in
0-60 MPH2.9 sec (MT est)
EPA CITY/HWY/COMB FUEL ECON15/19/17 (MT est)
EPA RANGE, COMBN/A
ON SALENow

motortrend.com

What do you think?

Leave a Reply

Галт уулууд үлэг гүрвэлүүдийг устгасан гэх онол албан ёсоор устлаа

Галт уулууд үлэг гүрвэлүүдийг устгасан гэх онол албан ёсоор устлаа

“Бид энэ өрсөлдөөнийг маш сайн ойлгож байна” – Ван Дейк Ням гарагт Юнайтед багтай Энфилдэд хийх тоглолтод бэлдэж байна

“Бид энэ өрсөлдөөнийг маш сайн ойлгож байна” – Ван Дейк Ням гарагт Юнайтед багтай Энфилдэд хийх тоглолтод бэлдэж байна