in

Сет Роген, Жэйсон Сигел нар 27 жилийн нөхөрлөлийнхөө тухай дурслаа

“The Matrix”-ийн өмнө хамт өвс татсан үе, Скорсезэтэй зэрэгцэж шээх үе, Харрисон Фордын өмнө нүцгэн байх үе.

Сет Роген, Жэйсон Сигел нар 27 жилийн нөхөрлөлийнхөө тухай дурслаа

Жудд Апатоугийн инээдмийн ертөнцөөс төрөн гарсан Сет Роген, Жэйсон Сигел нар өдгөө Холливудын хамгийн хөгжилтэй, олон талын чадвартай уран бүтээлчдийн нэг болсон. Сигел нь Билл Лоуренс, Бретт Голдстейн нарын хамт “Shrinking” хэмээх цувралыг бүтээж, уй гашууг даван туулж буй сэтгэл судлаачийн дүрийг өөрөө бүтээдэг. Харин Роген нь удаан хамтран ажилласан зохиолч Эван Голдбергтэйгээ хамтран “The Studio” цувралыг бүтээж, бүх анги дээр нь найруулагчаар ажилласан бөгөөд шинээр томилогдсон студийн удирдлагын дүрд тоглож байна.

Эхэн үеийн нөхөрлөл

Сет Роген: Бид анх 27 жилийн өмнө “Freaks and Geeks”-ийн туршилтын анги дээр танилцаж байсан. Би 16 эсвэл 17 настай байсан. Чи хэдтэй байсан бэ?

Жэйсон Сигел: 18, эсвэл 19. Тэр үеийг бодохоор үнэхээр сонин санагддаг. Би хамгийн анх чамтай жинхэнэ нөхөрлөсөн мөчөө маш тод санадаг.

Роген: Яг ямар мөч байсан юм?

Сигел: Туршилтын ангийн зураг авалтын үеэр “The Matrix” гарсан. Бид нэг их танил биш, ер нь хэнтэй ч дотно болоогүй байлаа. Гагцхүү чи бид хоёр хоёулаа өвс татах дуртай гэдгээ л мэддэг байсан.

Роген: Тэр кино яг зураг авалтын сүүлчийн өдөр гарсан. Тэр бүх зураг авалт яг л “Matrix” үзэх зам шиг санагдаж байсан.

Сигел: Бид аварга том жойнт ороож аваад кино театр руу хамт яваад “Matrix” үзсэн. Киноноос гарч ирэхэд бүх зүйл өөрчлөгдсөн юм шиг мэдрэгдсэн. Маш урам зориг өгсөн кино.

Роген: Энэ яг л бидний үеийн “Star Wars” байсан.

Сигел: Тэр үеэс л бид илүү идэвхтэй бичиж эхэлсэн. Тэр үе бол хэзээ ч эргэж ирэхгүй залуу насны гэнэн, мөрөөдөлтэй цаг үе байсан.

Роген: Би тэр үед юу хийж байгаагаа огт ойлгодоггүй байлаа. Харин чи жүжиглэх урлагийн талаар бодолтой байсан анхны хүн байсан. Би зүгээр л шугамаа цээжилж, аль болох жинхэнэ мэт хэлэхийг хичээдэг байсан бол бусад нь дүр бүтээж байсан.

Сигел: Жүжиглэх гэдэг чинь зүгээр л “Action” гэхэд тав тухтай мэдрэмж авах л арга шүү дээ.

Нас ахихын тухай, уран бүтээлийн өөрчлөлт

Роген: Нас нэмэх тусам амьдралд илүү бодитой ханддаг болдог. “Юу ажиллах бол?” гэж бодож эхлэх нь “энэ хөгжилтэй байна уу?” гэдгээс илүү давамгайлдаг.

Сигел: Миний хамгийн стратегиар гаргасан шийдвэрүүд хамгийн муу нь байсан.

Роген: Би ихэнх санаагаа “энерги”-ээр нь эхлүүлдэг. Тэр л намайг хөдөлгөдөг.

Сигел: Би бичих дургүй. Гэхдээ санаа байнга сэтгэл зовоогоод байвал бичихээс өөр аргагүй болдог.

“The Studio”, “Shrinking” бүтээх тухай

Сигел: Чи “The Studio”-г “Birdman” ба “Curb”-ийн хольц шиг болгосон. Хөгжилтэй мөртлөө хэмнэлтэй.

Роген: Би яг тиймийг хүссэн. Түргэн, эрчимтэй, инээдтэй сценүүд. Би дуртай зүйлээ л хиймээр байсан.

Сигел: Бид ч гэсэн “Shrinking”-т инээдтэй байлгахын зэрэгцээ уй гашууг бодитоор харуулахыг зорьсон.

Роген: Эхнэртээ үзүүлж байхад “энэ хүн кокаин татаж, янхантай унтаж байна уу?” гэж асуусан. Гэхдээ чи намайг удирдаж байсан бол мэдэж байгаа — “хэрэв дүр тань муу зүйл хийвэл зүгээр ээ” гэж хэлнэ биз.

Сигел: Харин тийм. Хүмүүс “энэ хүн зүгээр байгаа болов уу?” гэж бодно.

Камерын арын түүхүүд

Роген: Харрисон Фордыг яаж оруулсан юм?

Сигел: Бид зүгээр л санал тавьсан. Гурван өдөр ядаж “Бид Харрисон Фордад санал тавьсан шүү” гэж хэлэх боломжтой байхын тулд. Гэтэл тэр зөвшөөрсөн. Мессеж нь “Би оролцоно. Бас тэр хүүхдэд дамжуулаарай, гайхалтай эрхтэн байна.” байсан.

Роген: Тэрнээс ч илүү магтаал гэж үгүй.

Сигел: Би Марти Скорсезетэй Golden Globes дээр танилцсан. Шээлгэхэд зэрэгцэж таарсан. Би хүүхдийн өндөртэй, тэр өндөр насанд хүрэгчдийнх нь урсгалд… Бүх зүйл маш эвгүй байсан ч сайхан дурсамж.

Роген: Жижиг биетэй хүн л дээ.

Сигел: Чи тэднийг найруулахдаа сандарсан уу?

Роген: Хамгийн хэцүү зүйл байсан. Над шиг хүний хувьд шүтдэг хүмүүстээ таалагдахгүй байх хамгийн том айдас.

Найруулга ба жүжиглэлт

Роген: Би найруулж, бичиж, тоглож байхдаа илүү их таашаал авдаг. Зөвхөн жүжиглэхээс илүү.

Сигел: Энэ чинь яг л олсонд дүүжлүүлж явахтай адил.

Роген: “Steve Jobs” бол миний анх удаа “яг ийм байх ёстой” гэсэн урт сценүүдийг хийсэн ажил. Тэр мэдрэмжийг би өдөр бүрийн ажлын энерги болгохыг хүссэн.

Сигел: Чи миний жүжиглэлийн философийг хэллээ. Давтагдах чадвар чухал. Гэхдээ “өө, бид боллоо шүү” гэсэн тэр ид шидийн агшин бол хамгийн сайхан мэдрэмж.

variety.com

What do you think?

Жэйсон Ричардсон: Майкл Жордан бол зүгээр л өөр түвшний хүн

Жэйсон Ричардсон: Майкл Жордан бол зүгээр л өөр түвшний хүн

Lynn Vision 3 дахь map дээр нэмэлт цаг сунгасан тулаанд ялснаар Chinggis Warriors-ийг Austin Major-оос хаслаа

Lynn Vision 3 дахь map дээр нэмэлт цаг сунгасан тулаанд ялснаар Chinggis Warriors-ийг Austin Major-оос хаслаа