in

Хиймэл оюун ухаан сурталчилгааны ирээдүйг тодорхойлох уу?

Хиймэл оюун ухаан сурталчилгааны ирээдүйг тодорхойлох уу?

ТикТок хиймэл оюун ухаанаар ажилладаг сурталчилгааны шинэ боломжуудыг танилцууллаа

Нийгмийн сүлжээнүүдэд бүтээгдэхүүн зарж борлуулах хүмүүс хязгааргүй ихээр нэмэгдэж байгаа бөгөөд энэ нь Shein гэх мэт брэндийн хувцасны танилцуулгаас эхлээд эрүүл мэндийн нэмэлт бүтээгдэхүүн, технологийн хэрэгсэл хүртэл өргөн хүрээнд хийгдэж байна. Influencer маркетинг нь уламжлалт зар сурталчилгааг өөрчилж, олон хүнтэй холбогдож, санамсаргүйгээр худалдан авагчдыг татахыг зорьсон контентыг гаргадаг ‘Aмьд’ сурталчлагчдын армийг бий болгосон билээ. Харин технологийн компаниудын ирээдүйд харж буй дүр зураг нь илүү автоматжуулсан байх юм.

ТикТок компани 2024 онд нэвтрүүлсэн Symphony гэх хиймэл оюун ухаан (AI) дээр суурилсан зар сурталчилгааны платформдоо шинэ боломжууд нэмж байна гэж өнөөдөр мэдэгдлээ. Эдгээр боломжууд нь энгийн видео, зургаас хэтэрч, хүний influencer-ээс үзэхийг хүлээдэг контентыг дуурайх чадвартай болсон байна. Тус компаниас мэдээлснээр, зар сурталчлагчид зураг оруулж, текстийн зааварчилгаа өгч, бүтээгдэхүүн барьж буй, хувцас өмссөн, эсвэл гар утасны дэлгэцэн дээр аппликэйшн харуулж буй виртуал аватараар видео үүсгэх боломжтой болжээ. TikTok хэрэглэгчдэд аль хэдийн бэлэн болсон функцүүд, жишээлбэл, зурагнаас видео үүсгэх нь одоо зар сурталчлагчдад ч ашиглах боломжтой болсон.

Influencer салбарт хиймэл оюун ухааны нөлөө аажмаар нэмэгдэж байна. Зар сурталчлагчид аль хэдийн хүнийг дуурайсан дүрүүдийг ашиглан бренд болон бүтээгдэхүүний талаар ярьж буй контент үүсгэх боломжтой болсон. Энэ шинэ боломжууд нь виртуал аватаруудыг хүний influencer шиг бүтээгдэхүүн ашиглаж буйгаар харуулж байгаа юм. Зар сурталчлагчдын хувьд, энэ нь үйл явцыг автоматжуулах, зардлыг бууруулах сонирхолтой бөгөөд хиймэл оюун ухааны аватар нь гэрээний нөхцөл шаардахгүй, мөн шинэ контент үүсгэхэд цаг хэмнэнэ. AI хэрэгслүүд нь тодорхой үзэгчдийг чиглүүлж, контентын санаа гаргах, аудио дууг өөр хэл рүү хөрвүүлэхэд ашиглагдаж байна. Зарим зар сурталчлагчид AI-ээр үүсгэсэн контенттой болгоомжтой хандаж байна. Гэсэн ч TikTok-ийн AI зар сурталчилгааны хэрэгслүүдийн өргөжилт нь уг платформын хувьд энэ асуудлыг нухацтай авч үзэж байгааг харуулж байгаа юм. Яагаад TikTok Shop-ийн ашгийг олон хүнтэй хуваалцахын оронд хэдхэн виртуал дүрүүдэд даатгах вэ?

Хүний influencer-үүдийн хувьд AI-ийн учруулах аюул хоёр төрлийн байна. Синтетик контент нь хүний ажлыг орлож болзошгүй, мөн AI үүсгэсэн видеонуудын өсөлт нь нийт influencer-үүдийн үнийг бууруулж болзошгүй. Гэсэн ч одоогийн байдлаар AI хэрэгслүүд influencer салбарт ихэвчлэн нууцлагдмал байдлаар ашиглагдаж байгаа ба контент бүтээгчид AI хэрэгслийг контент засварлах, төлөвлөх эсвэл бренд хэлцэл олоход ашиглаж байгаагаа хэлдэг ч технологийн компаниуд AI үүсгэсэн профайл болон дүрүүдийг түлхсээр байна. AI үүсгэсэн ивээн тэтгэсэн видеонууд ялангуяа хувцас өмсөх эсвэл апп ашиглах тухай influencer контентийн хүрээг ихээхэн өргөжүүлж байна. Бүтээгдэхүүн санал болгож буй этгээд нь бодитой биш бол энэ нь үнэхээр санал болголт гэж тооцогдох уу? Тэгээд бүх брендүүдэд зөвхөн бие хэрэгтэй бол, хүний influencer-үүдийн хувьд энэ нь юу гэсэн үг вэ? Мөн платформууд нь ашиг орлогоо тэднээс хамааралгүйгээр хамгийн хурдан, хямд замаар хүрэхийг хичээж байгаа бол юу болох вэ?

TikTok компаниас AI хэрэгслээр үүсгэсэн бүх контентод AI үүсгэсэн гэж тэмдэглэх бөгөөд “Олон удаагийн аюулгүй байдлын шалгалт” хийх болно гэж мэдэгдлээ.

Эх сурвалж:

Here comes the AI sponcon

TikTok is expanding its Symphony AI ads tool, which would let brands generate AI influencer content that mimics what human creators might share.

What do you think?

Ювентус клубын зүгээс дасгалжуулагч Игор Тудорын ирээдүйн талаар тодорхой шийдвэр гаргаснаа мэдэгдлээ

Ювентус клубын зүгээс дасгалжуулагч Игор Тудорын ирээдүйн талаар тодорхой шийдвэр гаргаснаа мэдэгдлээ