Бүх замын чадварыг нэмэгдүүлсэн ах дүү нар
Хэдэн жилийн өмнө би Honda Pilot TrailSport ашиглан Denver-ээс Flagstaff хүртэл офф-роад адал явдалд гарсан. Таван өдрийн турш Pilot автомашиндаа амьдарч, агаарын дэрэн дээр унтаж, зөөврийн хөргөгчөөсөө хоол ундаа авч хэрэглэсэн юм. Би Колорадо мөрний хөвөөнд, Их хавцлын өндөрлөгт, мөн Юта мужийн Моаб дахь техникийн офф-роад замуудыг туулсан. Энэ аялал гайхалтай байсан бөгөөд Honda Pilot үнэхээр сайн ажилласан.

Жилийн дараа Honda Passport TrailSport загвар гарч ирсэн бөгөөд энэ нь өмнөхөөсөө илүү офф-роад чадвартай байсан. Моабын сорилттой замуудаар энэ загварыг туршиж үзэхэд үнэхээр сэтгэгдэл төрүүлсэн. Honda-ын алдарт i-VTM4 AWD системийн хамгийн сүүлийн хувилбаруудыг агуулсан бөгөөд энэ нь хөдөлгүүрийн эргэлтийн моментын 70 хувийг арын дугуйнд дамжуулж чаддаг. Тэндээс, энэ эргэлтийн моментийг 100 хувь хүртэл аль ч арын дугуй руу хуваарилж чадна. Энэ нь хоёр автомашиныг хөнгөнөөс дунд зэрэг түвшний офф-роад замд маш сайн ажиллахад нь тусалдаг “нууц жор” юм.

Honda
Дараагийн хэдэн догол мөрүүдээс харахад, эдгээр хоёр автомашин олон механик хэсгүүдээ хуваалцдаг. Honda Passport эхэндээ гурван эгнээ суудалтай Honda Pilot-ийн жижигрүүлсэн хувилбар байсан ч одоо энэ нь нэлээд өөр болсон. Honda Passport болон Pilot нь Honda-ын хамгийн офф-роад чадвартай SUV загварууд бөгөөд тун удахгүй бусад Honda загварууд (жишээ нь шинэчлэгдсэн CR-V) TrailSport нэрийг зүүх болно. Тэгэхээр, Honda Pilot болон Honda Passport хоёрын ялгаа нь юу вэ?
### Honda Pilot TrailSport – гэр бүлийн хатуу чанга тээвэрлэгч

Шинэ Honda PF7 платформ дээр суурилсан бөгөөд энэ нь Acura MDX болон шинэ Honda Passport-ийг ч мөн дэмждэг, илүү бат бөх суурьтай юм. Pilot нь нийт зургаан хувилбартай: суурь загвар Sport ($40,200), E-XL ($43,500), TrailSport ($49,400), Touring ($47,500), Elite ($53,080), Black Edition ($54,580). Бүх Honda Pilot загварууд 3.5 литрийн V6 хөдөлгүүрт суурилсан бөгөөд 285 морины хүч болон 262 фунт-фут эргэлтийн момент бүхий 10 шатлалт автомат хурдны хайрцагтай бөгөөд урд дугуйгаар хөтлөх системтэй. TrailSport хувилбар нь зөвхөн бүх дугуйгаар хөтлөх системтэй байдаг. 5,000 фунт хүртэл чирэх чадвартай бөгөөд TrailSport нь EPA-р хот дотор 18 mpg, хурдны зам дээр 23 mpg үзүүлэлттэй. Энэ нь бусад Pilot загваруудтай харьцуулахад доогуур үзүүлэлттэй бөгөөд энэ нь илүү офф-роад резинтэй холбоотой юм.

Honda
Дотор засал нь амархан амьдрах боломжтой боловч энэ үнийн ангилалд бусадтай харьцуулахад тийм ч тансаг биш. TrailSport хувилбар нь улбар шар оёдолтой арьс орлуулагч суудлын бүрээсийг агуулсан бөгөөд бүхэлдээ хатуу ч гэлээ тав тухтай мэдрэмжийг өгдөг. 7 инчийн мэдээлэл зугаа цэнгэлийн дэлгэц нь Sport загварт стандарт байдлаар ирдэг бол бусад хувилбарууд нь 9.0 инчийн дэлгэцийг агуулдаг. Elite болон Black Edition загваруудад 10.2 инчийн хэмжүүрийн дэлгэц стандарт байдлаар ирдэг. Үнэндээ, TrailSport хувилбарын хувьд ч гэсэн энэ сайхан хэмжүүрийн дэлгэц байх ёстой байсан. Суудал нь бүхэлдээ боломжийн зайтай бөгөөд дундаж хэмжээтэй насанд хүрэгчид гуравдугаар эгнээгээр суух боломжтой (нийт найман хүн хүртэл багтаах боломжтой). Гуравдугаар суудлын ард 18.6 куб-фут, хоёрдугаар суудлын ард 87 куб-фут ачааны зайтай. Хамгийн их ачааны зай нь хоёр эгнээ суудлыг эвхсэн тохиолдолд 111.8 куб-фут.

Honda Pilot TrailSport-ийг Nissan Pathfinder RockCreek загвартай харьцуулахад Toyota Highlander-аас илүү хялбар ойлгох боломжтой. Хэдий тийм ч, Pilot TrailSport нь эдгээр автомашинуудыг бартаат замд илүү сайн ажилладаг бол Toyota илүү үр ашигтай байдаг. Хурдны зам дээр Pilot TrailSport нь тайван бөгөөд Continental TerrainContact All-Terrain дугуйнууд нь бага зэрэг дуу чимээ гаргадаг. Хатуу эргэх үед бага зэрэг чимээ гарч магадгүй. Үүний оронд, энэ нь бүх улиралд тохиромжтой, бартаат замын гайхалтай барьцалдах чадвартай бөгөөд энгийн жолоодлогын үед бараг саад болдоггүй. TrailSport нь бусад Pilot загваруудаас ойролцоогоор нэг инч өндөр бөгөөд илүү бат бөх түдгэлзүүлэлт болон хамгаалалтын хавтангуудтай тул бага зэрэг илүү жинтэй. Pilot нь спорт автомашин биш боловч ерөнхий үзүүлэлт нь маш сайн, ялангуяа зорчигч тээвэрлэгч болон гэр бүлийн машин байдлаар.
### Honda Passport TrailSport – агуу байдал руу хэдхэн инч

Honda
Ихэнхдээ цоо шинэ Honda Passport TrailSport нь өөр загвар юм. Honda ухаалаг байж, биеийн болон дотор заслыг нь өөрчилсөн бөгөөд өмнөх Passport нь Pilot-той хэтэрхий төстэй харагдаж байжээ. Passport нь хоёр үндсэн хувилбартай бөгөөд эдгээр нь RTL болон TrailSport юм. RTL ($44,750), RTL Topwing ($45,550), RTL Blackout ($45,950) нь үндсэн сонголтуудыг төлөөлдөг. Түүнээс гадна TrailSport ($48,450), TrailSport Blackout ($49,650), TrailSport Elite ($52,450), TrailSport Elite Blackout ($53,650) хувилбаруудтай.
Pilot-ийн адил, Passport нь 3.5 литрийн V6 хөдөлгүүртэй бөгөөд 285 морины хүч болон 262 фунт-фут эргэлтийн моментийг 10 шатлалт автомат хурдны хайрцгаар дамжуулдаг. Бүх Honda Passport загварууд AWD системтэй бөгөөд зөв тоноглогдсон тохиолдолд 5,000 фунт хүртэл чирэх чадвартай. TrailSport EPA-р хот дотор 18 mpg, хурдны зам дээр 23 mpg үзүүлэлттэй бол RTL нь нийтдээ 1 mpg илүү үзүүлэлттэй байдаг. Pilot TrailSport болон Passport TrailSport аль аль нь 8.3 инчийн газар шүргэх зайтай, харин Passport нь урд болон хойд хэсгийн илүү богино илүүц хэсгүүдтэй. Үнэндээ, хэдхэн инч илүү газар шүргэх зайтай бол илүү сайн офф-роад туршлага өгөх байсан.

Passport нь дотор тал нь илүү жижиг бөгөөд арын суудлын ард 41.2 куб-фут ачааны зайтай, хамгийн ихдээ 77.7 куб-фут ачааны зайтай, энэ нь Volkswagen Atlas Cross Sport гэх мэт бусад өргөн цар хүрээтэй дотор талтай адил хэмжээтэй. Дотор засал нь Pilot-оос ч илүү өвөрмөц бөгөөд бүхэлдээ бартаат замын сүр хүчийг харуулсан. Ар талд нь тээш болон багаж хэрэгслийг барихад тохиромжтой, тохируулж болох MOLLE хавтан бүхий хэсэгтэй. Суудлын тав тух гайхалтай бөгөөд 10.2 инчийн дижитал хэмжүүрийн дэлгэц болон 12.3 инчийн өнгөт мэдээлэл зугаа цэнгэлийн дэлгэцтэй.
Passport нь 4,229 фунт жинтэй, харин Pilot нь 4,685 фунт жинтэй тул Passport нь илүү хөнгөн мэдрэмжтэй бөгөөд жолоодоход илүү спортлог. Гэсэн хэдий ч жингийн ялгаатай байдал байсаар байтал Pilot-оос илүү үр ашигтай байж чадахгүй байна. Гаднах харагдац маш сайн бөгөөд боломжтой замын камерийн систем нь бартаат замын харагдацыг сайжруулдаг. Нийтдээ 8 инчээс илүү богино тул Passport нь маневрлах, зогсоолд байрлуулахад хялбар байдаг.

Kirk Bell
### Дүгнээд хэлэхэд
Toyota 4Runner, зарим Jeep загварууд болон бусад хэдэн моделіудаас бусад нь, Passport болон Pilot TrailSport-ийн замын болон бартаат замын чадварын хослолыг дийлэхэд хэцүү. Мэдээж, эдгээр нь бүрэн хэмжээний хаданд авирагчид биш боловч бартаат зам дээр гайхалтай сайн ажилладаг. Үйлдвэрийн нэмэлтээр өгдөг хаданд авирагч хамгаалалтуудтай Honda Passport TrailSport нь хамгийн сайн сонголт бөгөөд хамгийн урамтай байдаг. Энэ нь дотор болон гадна талын гайхалтай үзэмжтэй бөгөөд үзүүлэлтүүдээ дэмждэг. Гэсэн хэдий ч, хэрэв би олон хүн тээвэрлэх шаардлагатай бол Pilot нь маш сайн хамтрагч гэдгээ нотолсон.
Эх сурвалж:
2025 Honda Pilot TrailSport vs Honda Passport TrailSport – Siblings Growing Apart
Which TrailSport is right for you? Dive into our 2025 Honda Pilot TrailSport vs Passport TrailSport comparison as these off-road siblings start to carve out distinct paths.