Гэр бүлийн SUV шинэ замаар
Энгийнээр хэлэхэд: 2026 оны CR-V TrailSport Hybrid бол таны мэддэг CR-V, гэхдээ зарим чухал шинэчлэлттэй. Гадаад үзэмжийн багахан өөрчлөлт, замын гаднах ашиглалтын нэмэлт үр нөлөөгөөр Honda CR-V TrailSport илүү загварлаг байдалтай болгож, CR-V гибридтэй харьцуулахад үр ашиг бага алдагдалтай.

эх нийтлэл
2026 оны Honda CR-V TrailSport адал явдалд бэлэн боллоо
Honda компани CR-V загвараа замын гаднах сонирхолтой болгож, 2026 оны CR-V TrailSport-ийг танилцууллаа. Хэдийгээр энэ загвар CR-V-г чулуу дамждаг болгохгүй ч Honda бүх AWD загваруудын замын гаднах чадварыг сайжруулсан гэж мэдэгджээ. Энэ шинэ гибрид загварын TrailSport-ийн MSRP нь 38,800 ам.доллараас эхэлнэ (төлбөрүүдээс өмнө). TrailSport нь Sport L болон Sport Touring загваруудын хооронд байрлана.

Эргэлтийн момент, технологи, замын нэр хүнд
Эдгээр шинэчлэлтийн гол зүйлийн нэг нь Honda-ийн нэрлэж буй Real Time All-Wheel Drive with Intelligent Control. Энэ систем нь өмнөх AWD зохиомжийг сайжруулж, хурдан хариу үйлдэл үзүүлж, барьцалдсан дугуйнд илүү их эргэлтийн момент дамжуулах боломжийг өгнө. Хэдийгээр хоёр дугуй агаарт байсан ч уг систем нь чөлөөт эргэлттэй дугуйг үр дүнтэй тоормослон, газар дээр байрлаж буй дугуй руу эргэлтийн моментийг дамжуулах боломжтой. Энэ нь ухаалаг, хурдан хариу үйлдэл үзүүлдэг бөгөөд шинэ CR-V-г зам дээр илүү тохиромжтой болгодог.
Honda саяхан 60/40 хуваагдалтай (урд/хойд) тракторыг 50/50 болгон өөрчилсөн нь арын дугуй руу илүү их хүч дамжуулах боломжийг олгосон. CR-V TrailSport нь одоохондоо зөвхөн гибрид хүч дамжуулах системтэй байгаа ч худалдан авагчид сонирхвол гибрид бус хувилбар гарч магадгүй юм.

TrailSport дугуй, үзэмж, замын шинж чанар
Continental CrossContact ATR бүх замын дугуй (235/60R18)-тай TrailSport нь өмнөх CR-V загваруудаас илүү замын гаднах орчинд тохиромжтой байх ёстой. Би ижил төрлийн дугуйг Pilot TrailSport дээр туршиж үзээд зөөлөн элс, шавар, хурдны замд хялбархан даван туулсан. TrailSport загвар нь мөнгө өнгийн хальсан гадаргуутай урд хэсэг, хар арын спойлер, хаалганы бариул, Shark Gray өнгийн 18 инчийн дугуй, улбар шар TrailSport тэмдэг, өвөрмөц Ash Green Pearl будалт, харласан цонхны хүрээтэй.

эх нийтлэл
Улбар шар өнгө шинэ хатуу чанар
Доторх хэсэгт Honda нь TrailSport сэдвийг улбар шар өнгийн оёдлоор суудал, самбар, шалыг чимэглэсэн. TrailSport тэмдэг нь толгойн туурга дээр хатгамал болж, суудлын бүсүүд ч улбар шар байна. Энэ нь зөөлөн, хөгжилтэй өнгөний нэмэлт өгдөг. Мөн хөлийн хэсэг, төв консол, аяга тавиур, хаалганы халаас зэрэг гол цэгүүдэд улбар шар гэрэлтүүлэгтэй. TrailSport хувилбарын материалыг тусгайлан сонгосон бөгөөд энэ нь кабинд илүү хатуу, зорилготой мэдрэмжийг өгдөг ч Honda-ийн хэвийн сайжруулалт алдагдахгүй байна.

2026 оны Honda CR-V TrailSport жолоодох нь
Би ихэвчлэн “Шинэ дугуй нь ямар ч машины гүйцэтгэлийг сэргээж эсвэл бүр муутгаж чадна” гэж хэлдэг бөгөөд 2026 оны Honda CR-V TrailSport энэ үгний жишээ юм. Үр дүн? Ихэнхдээ сайн, багахан алдагдалтай.
Эхлээд илэрхий зүйлээс эхэлцгээе: эдгээр Continental CrossContact ATR бүх замын дугуй нь стандарт резинэн дугуйнаас илүү зузаан, өргөн, хүнд. Тэдний төлөвшсөн хээ нь шороо, шавар, цасанд зориулагдсан бөгөөд энэ нь замын гаднах барьцалдлыг сайжруулдаг. Гэхдээ энэ нь зарим үнээр ирдэг.

Зам дээр гүйцэтгэл бага зэрэг буурдаг. MPG болон 0–100 км/ц хурдны үзүүлэлтүүд бага зэрэг муудна гэдэгт би мөрий тавьж чадах байсан. Мөн нэмэлт жин, хээний зөөлөн байдлаас шалтгаалан доторх дуу чимээ ихсэж, эргэлтийн барьц муудна. Хэрэв та араатан шиг жолооддоггүй бол (би бол тийм), энэ нь илэрхий биш, гэхдээ мэдрэгддэг. Honda компани TrailSport-ийн хувьд CR-V-ийн түдгэлзүүлэлтийг өөрчлөөгүй тул хурдан шилжилтийн үед биед ачаалал болон хажуугийн хөдөлгөөн илүү мэдрэгддэг.
Гэсэн хэдий ч замын гаднах гүйцэтгэл мэдэгдэхүйц сайжирсан. Honda компани багахан замын гаднах хэв маягийн курс зохион байгуулсан бөгөөд энэ нь TrailSport-ийн шинэчлэлтийг тодруулахад хангалттай байв. Үүнд сул шороо, хэд хэдэн бага уналт, зарим хазайлтын хэсгүүд багтсан. Ихэнх кроссоверууд үүнийг гүйцэтгэж чадах боловч энэ нь барьцалдлага болон түдгэлзүүлэлтийг сориход хангалттай байсан. 50/50 хүч дамжуулах систем, хүчирхэг дугуй, нийтлэг хатуу тохиргооны ачаар TrailSport нь үүнийг итгэлтэй даван туулсан. Шороо гадаргад барьцалдлага илт сайжирсан бөгөөд эргэлтийн момент хэрэгтэй газар руу хурдан дамжуулж, өөрийгөө чөлөөлөх чадвартай болсон. Энэ нь чулуу дамждаггүй ч ихэнх гэр бүлийн SUV-ээс илүү замын гаднах чадвартай.

эх нийтлэл
Гудамжинд буцаж ирэхэд, энэ нь бидний мэддэг CR-V гибрид хэвээр байна—зөвхөн бага зэрэг удаан, яг л чулуугаар дүүрсэн спорт цүнхтэй явдаг шиг. Тийм ч байж магадгүй, гэхдээ үнэндээ: энэ нь уралдааны машин байгаагүй. Хэрэв нэмэлт замын дуу чимээ таныг зовоож байвал 8 чанга яригчтай аудио систем нь үүнийг дарахад сайн ажилладаг. Товчхондоо: жолоодоход хялбар, зөөлөн ааштай CR-V хэвээрээ—зөвхөн одоо ханцуйгүй цамц өмссөн, булчингаа харуулж байна.
Дүгнээд хэлэхэд
CR-V TrailSport нь зөвхөн хувилбарын багц биш гэдэгт би үнэхээр сонирхож байна. Энэ нь Passport TrailSport-ийн чадварыг гүйцэхгүй нь тодорхой боловч CR-V-ийн хамгийн хөгжилтэй хувилбар болж магадгүй юм. Хэрэв Honda загвар болон үйл ажиллагааг зэрэг амжилттай нийлүүлбэл, CR-V-ийн цувралд бага зэргийн адал явдал оруулах боломжтой.
Эх сурвалж:
I Drove the 2026 Honda CR-V TrailSport, Here’s My Brutally Honest Review
Is the new 2026 Honda CR-V TrailSport the adventure SUV for you? I drove the hybrid model with all-terrain tires and share my unfiltered thoughts on its performance, design, and value.