in

Alpine-ын шинэ A390: Францын өнгө аясыг шингээсэн цахилгаан кроссовер

Alpine-ын шинэ A390: Францын өнгө аясыг шингээсэн цахилгаан кроссовер

Alpine брэнд томчуудтай өрсөлдөх зорилготой

Сүүлийн жилүүдэд Францын алдарт хурд, спортын автомашины брэнд Alpine өөрийгөө цахилгаан автомашины чиглэлээр дахин шинээр тодорхойлж эхэлжээ. Өнгөрсөн жил Renault-ийн эзэмшлийн энэ брэнд анхны цахилгаан автомашин болох A290-ийг танилцуулсан бөгөөд энэхүү загвар нь энгийн бага оврын хэтчбэкээс илүү хурдан, маневртай байхаар зориулагдсан юм.

Гэхдээ борлуулалтын тоо үзүүлэлтүүдээс харахад, олон хэрэглэгчид Tesla Model Y болон BYD Seal U зэрэг кроссовер загваруудын зай талбай, хэрэглээний боломжийг илүүд үзэж байна. Гэсэн хэдий ч Alpine брэнд цахилгаан автомашины загваруудаа өргөжүүлж байгаа бөгөөд энэ удаад өөрсдийн шинэ загвараараа алдартай сегментийн бусад автомашинуудтай өрсөлдөхийг зорьж байна.

Alpine A390 GTS

Alpine

A390 загварыг танилцуулж байна: цахилгаан “спорт фастбэк”

Alpine компани саяхан A390 загварыг нээлээ. Энэ нь таван хаалгатай цахилгаан кроссовер бөгөөд тэд үүнийг “спорт фастбэк” гэж нэрлэхийг хүсч байна. A390_β (бета) концепт дээр үндэслэгдсэн шинэ Alpine нь A110 спорт автомашины хэлбэрийг авч, илүү ирээдүйг харахуйц загварлаг, хурц төрхөөр бүтээсэн байна.

Гаднаасаа A390 нь A110 загвартай бага зэрэг төстэй харагддаг бөгөөд далд, тэгш хаалга бариулууд, налуу дээвэр зэрэг спортлог онцлог шинжүүд нь автомашины дээд хэсэгт өвөрмөц хэлбэрийг бий болгож байна. Мөн Alpine компани A390 загварыг өрсөлдөгчдийнхөө “өндөг хэлбэртэй” загваруудаас ялгаруулахын тулд гурвалжин хэлбэртэй LED гэрлүүд, нарийн харагдахуйц гэрлүүд, том агаар сорогч зэрэг хурц төрхийг оруулсан байна.


Alpine A390 GTS

Alpine

A390 загвар нь орчин үеийн болон ирээдүйн загваруудыг хослуулсан ч Alpine-ийн хамгийн том автомашин гэдгээрээ онцлогтой. Түүний үндсэн хэмжээ нь 270.8 см дугуйн хооронд зайтай, 461.5 см урт, 188.5 см өргөн, 153.2 см өндөртэй. Загварлаг гадаргуу дор Alpine нь түүний гүйцэтгэлийн талаар ноцтой ханддаг гэдгийг баталж байна. Шинэ A390 нь Renault-ийн AmpR Medium платформ дээр суурилагдсан бөгөөд энэ нь Renault Megane E-Tech, Scenic E-Tech, Nissan Ariya зэрэг загваруудад ашиглагддаг. Гэсэн хэдий ч жолоодлогын туршлагыг сайжруулахын тулд бүх дугуйгаар хөтлөх системтэй, булангуудыг илүү хялбар жолоодох боломжтой Active Torque Vectoring системийг нэмж оруулсан байна.


Alpine A390 GTS

Alpine

Түүний хүчтэй байдал хэлбэртэйгээ зохицсон

A390 загвар нь GT болон GTS гэсэн хоёр өөр хувилбартай. Аль аль нь гурван моторын зохион байгуулалттай бөгөөд урд талд нэг, хойд талд хоёр мотор байрладаг. GT үндсэн загвар нь 396 морины хүч, 480 эргэлтийн момент бүхий хүчтэй бөгөөд 0-100 км/ц хурдлахад 4.8 секунд зарцуулдаг, дээд хурд нь 200 км/ц. Харин GTS нь 463 морины хүч, 596 эргэлтийн момент бүхий бөгөөд 0-100 км/ц хурдлахад ердөө 3.9 секунд зарцуулж, дээд хурд нь 220 км/ц хүрдэг. Аль аль хувилбар нь 89 кВт.ц лити-ион батарей ашигладаг бөгөөд 520-555 км WLTP хүрээтэй, 190 кВт хүртэл DC хурдан цэнэглэх боломжтой.

A390 загвар нь жолооны хүрдэнд байрлах “түрүүлэх” функцтэй бөгөөд энэ нь ойролцоогоор 10 секундийн турш хүч нэмэгдүүлдэг боловч дахин ашиглахын тулд 30 секунд хөргөх шаардлагатай. Мөн Alpine-ийн хоёр төрлийн “Drive Sound” профайл, “Daily” болон “Sport” нэртэй, өөр өөр синтетик хөдөлгүүрийн дууг таны сэтгэл санаа эсвэл хаазны байрлалд тохируулан өөрчлөх боломжтой.


Alpine A390 GTS

Alpine

Alpine A390 нь бусад Alpine болон Renault загваруудтай ижил дотоод засалтай бөгөөд жолооны хүрд, жолооны сонголт, хянах самбарын электроник зэрэг танил хэсгүүдийг агуулдаг. 31.2 см дижитал хэмжигч кластер болон 30.5 см “портрет горим” мэдээллийн дэлгэцтэй бөгөөд зарим физик товчлуурууд жолооч руу чиглэсэн байдаг. Гэхдээ Alpine-ийн тусгайлсан шинж чанарууд нь бусад загваруудаас илүү өндөр зэрэглэлийн санал болгож байгааг харуулдаг. Дээд зэрэглэлийн A390 GTS нь массажны функцтэй Nappa арьсан Sabelt суудал, 13 чанга яригчтай, 850 ватт Devialet аудио системтэй.

Үнийн талаар хараахан мэдээлэлгүй байгаа ч, $75,300 орчим үнэтэй Porsche Macan Electric болон $109,000 орчим үнэтэй Maserati Grecale Folgore зэрэг цахилгаан өрсөлдөгчидтэй харьцуулахад өрсөлдөхүйц үнээр байх төлөвтэй байна.


Alpine A390 GTS

Alpine

Дүгнэлт

Одоогоор Alpine компани зөвхөн Европт A390 загварыг санал болгож байгаа бөгөөд тарифын нөхцөл байдлаас болж АНУ-д өргөжүүлэх төлөвлөгөөгөө түр хойшлуулж байна. Анх брэнд нь 2027 оны загварын жилд АНУ-д нэвтрэхээр төлөвлөж байсан юм. Улс төрийн асуудлыг орхивол, Францын автомашинууд АНУ-д ховор үзэгдэл юм. Хэдийгээр туршлагатай автомашин сонирхогчид зайлсхийж магадгүй ч, шинэ үеийн залуус, шинэлэг үзэлтэй хүмүүс Alpine-ийг сонгон, өөрсдийн автомашинаа болгохыг төсөөлж байна.

“`
Эх сурвалж:

Alpine’s New A390 Is a Performance EV Crossover With French Flair

Ready for a unique electric ride? The Alpine A390 introduces a fresh, French take on the performance EV crossover, promising both excitement and style.


Мэдээний дэлгэрэнгүй:

Alpine aims to take on the big names

In recent years, legendary French performance and sports car brand Alpine has been reimagining itself as a performance-oriented electric car brand. Last year, the Renault-owned marque launched its first electric car, the A290, a compact hatchback designed to be a faster and more agile version of one of its parent company’s smallest offerings.

But if sales figures are any indication, many electric vehicle customers are opting for the kind of space and usability found in crossovers like Tesla’s Model Y and BYD’s Seal U. However, Alpine’s lineup of electric vehicles is expanding, and its latest offering is its take on other cars from the popular segment.

Alpine A390 GTS

Alpine

Meet the A390, the electric “sport fastback”

Alpine has recently unveiled the A390, a five-door electric crossover that it insists you call a “sport fastback.” Based almost entirely on the A390_β (beta) concept, the new Alpine takes some crucial styling cues from its A110 sports car and remixes them into a package that looks a little more futuristically aggressive and edgy than most crossovers on the road.

From the outside, the A390 slightly resembles the A110, as subtle and sporty features like hidden and flush door handles and a sloped roof give the top half of the crossover the same distinct shape. At the same time, Alpine has also given the A390 some aggressive looks to separate itself from its ‘egg-shaped’ competition, including triangular-shaped LED cutouts, pencil-thin headlights, and oversized air intakes on the front bumper.

Alpine A390 GTS

Alpine

The A390 may blend modern and futuristic styling, but it is Alpine’s biggest car ever. Its raw numbers show that it has a 106.6-inch wheelbase and measures 181.7 inches in length, 74.2 inches in width, and 60.3 inches in height. Underneath the stylish skin, Alpine proves that it means business with its performance. The new A390 rides on Renault’s AmpR Medium platform, which is also used in the Renault Megane E-Tech, Scenic E-Tech, and the Nissan Ariya. However, it features some tweaks for a better driving experience, including an all-wheel drive system with an Active Torque Vectoring system to enhance its handling in the corners. 

Alpine A390 GTS

Alpine

Its power matches its looks

The A390 comes in two different trims: the GT and GTS. Both feature a tri-motor setup with one motor in the front and two in the back. The base GT model delivers 396 horsepower and 480 pound-feet of torque, capable of 0-60 mph in 4.8 seconds and a top speed of 124 mph. Conversely, the GTS makes 463 hp and a massive 596 lb-ft of torque, cutting the 0-60 time to just 3.9 seconds and bumping the top speed to 137 mph. Both versions use an 89 kWh lithium-ion battery that provides 323 to 345 miles of WLTP range and can be charged at charging stations offering up to 190 kW DC fast charging.

The A390 also features a steering wheel-mounted “overtake” function that provides a boost of power for approximately 10 seconds, although it takes 30 seconds to cool down before it can be used again. In addition, Alpine’s two distinct “Drive Sound” profiles, called “Daily” and “Sport,” feature different synthetic engine sounds that can be adjusted according to your mood or throttle position.

Alpine A390 GTS

Alpine

The Alpine A390 shares much of its interior with other Alpine and Renault models, including familiar bits like the steering wheel, drive selector, and dashboard electronics. A 12.3-inch digital gauge cluster and a 12-inch “portrait mode” infotainment screen with some physical switches are pointed toward the driver. However, some Alpine-specific features suggest this is a more premium offering than other models. Top-of-the-line A390 GTSs get Nappa leather Sabelt bucket seats with massage functionality and a 13-speaker, 850-watt Devialet audio system.

Pricing has not been announced yet, but it’s pegged to be competitive against electric rivals like the $75,300 Porsche Macan Electric and the $109,000 Maserati Grecale Folgore.

Alpine A390 GTS

Alpine

Final thoughts

Alpine is currently offering the A390 solely in Europe, as it is putting its plans to expand to the U.S. on hold due to the tariff situation. Initially, the brand was due to launch in the States during the 2027 model year. Politics aside, French cars are an anomaly in the United States. Though established car enthusiasts may stray away, I can picture a new generation of well-to-do people searching for the avant-garde, adopting the Alpine as their vehicle of choice.

What do you think?

2026 оны 0,000 үнэтэй BMW M2 CS: Жинхэнэ гүйцэтгэлийн оргил мөн үү?

2026 оны $100,000 үнэтэй BMW M2 CS: Жинхэнэ гүйцэтгэлийн оргил мөн үү?

Цахилгаан цэнэглэгчийн суурилуулалт буурч, Трамп шүүмжлэлд өртөв

Цахилгаан цэнэглэгчийн суурилуулалт буурч, Трамп шүүмжлэлд өртөв