in

BMW шинэ тэнхлэгийн урсгалт моторын загвараа патентжуулж, цахилгаан машины үр ашиг, бат бөх байдлыг нэмэгдүүлэв

BMW шинэ тэнхлэгийн урсгалт моторын загвараа патентжуулж, цахилгаан машины үр ашиг, бат бөх байдлыг нэмэгдүүлэв

BMW-ийн роторын дизайн цахилгаан автомашины моторын үр ашгийг нэмэгдүүлж байна

Сүүлийн саруудад General Motors, Porsche, Mercedes-Benz, Hyundai зэрэг компаниуд цахилгаан моторын эрчим хүч болон үр ашгийг нэмэгдүүлэх чиглэлээр шинэ роторын загварын патентуудыг гаргаад байна. BMW ч мөн адил Европын патентын газар-т тэнхлэгийн урсгалтай цахилгаан моторын роторын загвараар өргөдөл гаргасан байна. Энэ нь байнгын соронзонг металл дотор суулгаж, соронзон урсгалыг оновчтой болгох зорилготой.


BMW, via Европын патентын газар

BMW-ийн ротор өндөр эргэлтийн үед соронзнуудыг хамгаална

Моторын үндсэн хэсэг болох роторын дизайн нь моторын гүйцэтгэл болон үр ашигт чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Цахилгаан моторууд 20,000 эргэлт/мин ба түүнээс дээш эргэлтийн хурдтай ажиллаж чадах тул байнгын соронзнуудыг өндөр эргэлтийн хүчний үед ч хөдөлгөөнгүй байлгах шаардлагатай. BMW нь соронзнуудыг металл хавтанд суулгаж, онцгой халаасанд байрлуулдаг бөгөөд роторын загварт тэнхлэгийн зогсолт нэмсэн нь соронзнуудын радиаль хөдөлгөөнийг зогсоох үүрэгтэй. Мөн соронзны багц нь агаарын зайтай байдлаар соронзон урсгалыг оновчтой болгож, хөндлөнгийн талбайг бууруулдаг.


BMW-ийн патент бусад роторын загвараас юугаараа ялгардаг вэ

Энэ патент нь зарим бусад роторын патентуудтай төстэй боловч соронзны хөдөлгөөнийг зогсоох тэнхлэгийн зогсолт болон соронзнуудыг барих металл хавтангийн онцлогтой. Соронзны халаас болон агаарын зай нь соронзон урсгалыг оновчтой болгож, хөндлөнгийн талбайг хянахад тусалдаг.

BMW-ийн роторын дизайны давуу талууд

BMW-ийн роторын дизайн дараах хэд хэдэн давуу талтай гэж үзэж байна:

  • Соронзон урсгалын оновчлол
  • Хөндлөнгийн талбайг бууруулах
  • Өндөр хурдтай үед ч соронзны хөдөлгөөнгүй байдал
  • Моторын гүйцэтгэлийг сайжруулах
  • Урт хугацааны моторын бат бөх байдал

BMW-ийн патент нь роторын дизайныг хэд хэдэн талаараа сайжруулсан боловч бусад автомашин үйлдвэрлэгчид ч бас анизотропик роторын материал, утас болон саваа дамжуулагчийн байрлалыг туршиж байна. Эдгээр шилдэг туршлагууд нь ирээдүйд нийтлэг хүлээн зөвшөөрөгдсөн роторын дизайн руу чиглэх магадлалтай. Тиймээс үүнийг эцсийн шийдэл гэж үзэхгүйгээр, цахилгаан автомашины ирээдүй рүү улам ойртож буй энэ үед моторын дизайн шинэчлэгдсээр байх болно.

Эх сурвалж:

BMW’s New EV Motor Patent Could Redefine Rotor Design

BMW’s latest axial flux motor patent locks in magnets with a unique metal package and axial stop, aiming for better performance, safety, and long-term durability.

What do you think?

11 Points
Upvote Downvote
“Bridget Jones: Mad About the Boy” киноны зураг авалтын үеэр Колин Фертийн сүүлчийн үзэгдлийг буулгахдаа Ренее Зелвегер нулимсаа барьж чадалгүй уйлжээ

“Bridget Jones: Mad About the Boy” киноны зураг авалтын үеэр Колин Фертийн сүүлчийн үзэгдлийг буулгахдаа Ренее Зелвегер нулимсаа барьж чадалгүй уйлжээ

Entertainment Partners компанийн шинэ алхам: CASHét-ийг эзэмшлээ

Entertainment Partners компанийн шинэ алхам: CASHét-ийг эзэмшлээ