Гэнэтийн үйл явдал

Cadillac
Ердөө аравхан жилийн өмнө Cadillac компанийг сэргээх үүрэгтэйгээр салбарын ветеран Johan de Nysschen-ийг хөлсөлсөн. Тус компани Нью-Йорк хот руу нүүж, GM-ийн ерөнхий брэндүүдээс ялгарахыг хичээж байв. Гэвч өрсөлдөөн ихтэй BMW, Lexus, Mercedes зэрэг тансаг брэндүүдтэй өрсөлдөн, өөрийн байр сууриа олох нь хүнд хэцүү байв. Эскалад л хэрэглэгчдийг татаж байсан ч цаг үе өөрчлөгдөж, Cadillac цахилгаан автомашинуудад томоохон бооцоо тавьсан.
Цахилгаан Caddy-уудын эрэлт ихэссэн

Cadillac
Энэ нөхцөлд цахилгаан автомашинууд Cadillac-д олон жилийн туршид тохиолдсон хамгийн сайн зүйл байлаа. Cadillac нь цахилгаан автомашины өрсөлдөөнт зах зээлд томоохон ахиц гаргаж чадсан. Батарей үйлдвэрлэл, дэд бүтэц, хэрэглээ зэрэг асуудлууд нь үйлдвэрлэгчдийг байнга сорьсоор ирсэн. Одоо Cadillac нь Lyriq, Vistiq, Optiq болон Escalade IQ гэсэн дөрвөн бүрэн цахилгаан SUV-тай. Үүнээс гадна $350,000 үнэтэй Celestiq хэмээх маш ховор, үнэтэй седан бий. Эдгээр нь Nissan-ийн LEAF шиг брэндийн цөөн тоотой загвар биш юм. Jalopnik-ийн мэдээлснээр, Cadillac цахилгаан автомашин эзэмшигчдийн 80 хувь нь брэндийн шинэ хэрэглэгчид байна.
Tesla-гаас Cadillac руу шилжиж буй хэрэглэгчид

Cadillac
Tesla-гийн борлуулалтын бууралт Cadillac-д ашигтай байлаа. Tesla-ийн Model S ($79,990) болон Model X ($84,990) загваруудын хуучирсан загварууд нь худалдан авагчдын сонирхлыг татахгүй байгаагийн улмаас хэрэглэгчид цахилгаан Cadillac-уудыг илүүд үзэх болжээ. Elon Musk-ийн маргаантай зан чанар, улс төрийн нөлөө, илэн далангүй байдал нь Tesla-ийн брэндэд сөргөөр нөлөөлсөн. Cadillac-ийн Lyriq ($60,090) болон Vistiq ($79,090) загварууд нь Model X-ээс хямд үнэтэй. CNBC-ийн мэдээлснээр, эдгээр шинэ Cadillac хэрэглэгчид Tesla болон Cadillac хоёрыг харьцуулж үзээд Cadillac-ийг сонгож байна. Үнэндээ Cadillac-ийн 10% нь Tesla-гаас солигдсон байна. Lyriq загварыг худалдан авсан хүмүүсийн 25% нь Tesla-гаа өгч байгаа нь гайхалтай үзүүлэлт юм.

Cadillac
Шинэ Optiq ($54,390) загвар нь Tesla-гийн сайн сонголт байж болох юм. Энэ нь эхлэлийн түвшний тансаг цахилгаан автомашин боловч харагдах байдлаараа тийм биш. Жишээлбэл, Luxury 1 хос мотор AWD хувилбар нь 302 миль (485 км) хүртэл зай туулах чадвартай бөгөөд 33″ диагональ мэдээллийн самбар, 19 спикертэй AKG Studio аудио систем, Super Cruise жолоодлогын туслах технологи зэрэг өндөр зэрэглэлийн стандарт онцлогтой.
Дүгнээд хэлэхэд
Cadillac-ийн хувьд ирээдүйн сорилт хүнд хэвээр байна. Цахилгаан автомашины борлуулалт нь компанийн борлуулалтын тоо хэмжээг огцом нэмэгдүүлэхгүй, ядаж одоохондоо. Үзүүлэлтүүдээс харахад том бензин зарцуулдаг Escalade загвар нь борлуулалтын дийлэнх хувийг эзэлж, CT5 тансаг седан нь удаалж байна. Цахилгаан автомашинууд нь 2025 оны борлуулалтын эхний үзүүлэлтэд жижигхэн хувь эзэлж байгаа ч Lyriq загвар нь одоогоор Америкт хамгийн их борлуулалттай дунд хэмжээний тансаг цахилгаан SUV болж байна. Cadillac-ийн хурдац үргэлжлэх үү, эсвэл тэдний цахилгаан автомашины амжилт түр зуурынх байх уу? Цахилгаан автомашины зах зээл өргөжих боловч тансаг зэрэглэлийн цахилгаан автомашины зах зээл нь хэцүү сорилттой хэвээр байна. Хэрэглэгчид илүү хямд цахилгаан автомашинуудыг илүүд үздэг.
Эх сурвалж:
Cadillac is Pulling EV Buyers Away from Tesla
Is Tesla’s EV dominance being challenged? Discover how Cadillac’s growing electric lineup is successfully attracting buyers who previously owned Teslas, shifting the luxury EV landscape.