in

Ford Maverick болон бусад ачааны машинуудын үнэ өсөлт: Татварын өөрчлөлтөөс шалтгаалан автомашины өртөг нэмэгдэв

Ford Maverick болон бусад ачааны машинуудын үнэ өсөлт: Татварын өөрчлөлтөөс шалтгаалан автомашины өртөг нэмэгдэв

Форд Маверикийн үнэ яагаад 8 сая төгрөгөөр нэмэгдсэн бэ?

“Buy American” наалттай машин худалдан авахад эх оронч зангаас илүү үнэтэй байна. Та Форд Маверикийг сонирхож, амралтын өдрүүдэд аялал хийх талаар бодож байтал дилерийн санал ирдэг. Үнэ нь өмнөх жилийнхээс 8,641 ам.доллараар өндөр байна. Гэнэт л таны сонгосон практик пикап эдийн засгийн дарамт болжээ. Энэ бол тарифуудын нөлөөнд автсан эрин үе бөгөөд Вашингтоны худалдааны дайн таны гэрийн гадаа ирж буйг илтгэнэ.

Трампын авто сэлбэгийн тариф: Худалдан авагчдад 42 тэрбум долларын дарамт

Трампын Хятадаас оруулж ирсэн авто сэлбэгт ногдуулсан 25%-ийн тариф зөвхөн бодлого гэхээсээ илүү эдийн засгийн жюү-жицүгийн хичээл мэт байна. Та сонирхож байгаа Subaru Forester Hybrid загварын үнэ нэг шөнийн дотор 4,000 ам.доллараар нэмэгдсэн нь инфляцийн бус харин геополитикийн үзэгдэл юм. Детройтын томоохон гурван үйлдвэрлэгч 2025 он гэхэд тарифын зардлаас 42 тэрбум доллар халааслах боловч энэ зардлын 90%-ийг та өөрөө өндөрлүүлсэн үнээр төлж байна. Энэ бол V8 хөдөлгүүртэй хууран мэхлэлт юм.

‘Америкт үйлдвэрлэв’ пикапууд дэлхийн эд ангийг ашиглан тарифыг тойрч буй нь

Форд F-150 — автомашины сурталчилгааны аварга — Мексикийн генератор, Канадын хагас гол, Солонгосын дугуйгаар ажилладаг. Түүний эд ангийн зөвхөн 32% нь АНУ-аас гаралтай боловч NAFTA-ийн “мөн чанар өөрчлөлт” гэх завсраар тарифыг тойрдог. Монголчилбол: Мичиган дахь дэлхийн эд ангийн агуулахад угсарч, Америкийн далбааг нааж, эрх чөлөө үнэгүй биш учраас 2,055 ам.долларын “зах зээлийн тохируулга” нэмдэг. Үүний зэрэгцээ, GM-ийн Техаст баригдсан Эскалэйд нь Шинжааны уйгарын хүчээр ажиллуулдаг лагерьтай холбоотой хөнгөн цагааныг ашигладаг. Таны гарын түшлэг? Дарлал болон компанийн амнезийн 100,000 ам.долларын хүндэтгэл.

Автомашин дилерүүд эх оронч худалдан авалтаас хамгийн их ашиг олдог

Жинхэнэ ялагчид: дилерүүд. Рамын “Мичиганд төрсөн” сурталчилгаанууд тоглож байх үед тэд хүнд даацын загварууд нь Мексикийн Салтийло үйлдвэрт үйлдвэрлэгддэг гэдгийг орхидог — жилд 250,000 ширхэг үйлдвэрлэдэг үйлдвэр. Гэсэн хэдий ч дилерүүд эдгээр пикапуудын үнийг нэг шөнийн дотор 1,150 ам.доллараар өсгөж, таны улаан-цагаан-хөх рефлексийг ашигладаг. Энэ бол нийлүүлэлт ба эрэлт биш. Энэ бол 72 сарын санхүүжилтийн төлөвлөгөөтэй сэтгэл зүйн дайн юм.

EV-үүд пикап болон SUV-ийн үнийн өсөлтийн хариу байж чадах уу?

Энэхүү үнийн нэмэгдлийн дунд таны аврагч: Цахилгаан автомашинуудыг сонирхоорой. GM нь 30 мянган долларын үнэтэй Chevy Bolt-ийг зогсоож, тансаг зэрэглэлийн аваргууд дээр төвлөрсөн ч Тесла Model Y тарифын эсрэг аномали хэвээр үлдэж байна. Түүний батарей? 2019 онтой харьцуулахад нэг кВт.цаг тутамд 50% хямд, нууцлаг “эх оронч татвар” байхгүй. Hyundai Ioniq 5 нь 303 милийн зай, утасгүй CarPlay технологийг санал болгодог бөгөөд Детройтын хуучирсан мэдээллийн системийг элэглэж буй.

Мэргэжлийн зөвлөгөө: Түрээслэ. Тарифуудыг өөр хэн нэгний хашаанд хямдруул.

Тарифууд автомашины наалт дээр байх ёстой юу?

Тарифууд бол шинэ дилерийн нэмэлтүүд — зайлшгүй, уур хүргэм, эх оронч өнгө төрхтэй. Үнийн хэтрүүлсэн SUV бүр бидний үнэлдэг зүйлсийн талаар санал асуулга юм. Бид үндсэрхэг үзэлээр халхавчлагдсан самбарын шуналд мөнгө хаях уу? Эсвэл түрийвчээрээ ил тод байдлыг шаардах уу? Амазон үүнийг “тарифын дарамтыг” баримт дээр гаргахыг хүссэндээ алдаагүй. Тарифуудын жинхэнэ үнэ наалт дээр ил гарвал яах вэ? Таны хөдөлгөөн, Америк. F-150 дээрх нэмэгдсэн 8 сая төгрөгийн шалтгаан бий.

Эх сурвалж:

Why That Ford Maverick Costs $8K More: The Tariff Price You’re Paying

The Ford Maverick costs $8,641 more than last year-and tariffs are to blame. Find out how trade wars are inflating prices on your favorite trucks and SUVs.


Мэдээний дэлгэрэнгүй:

Why the Ford Maverick Now Costs Over $8K More Than Last Year

That “Buy American” sticker? It’s costing you more than patriotism. The scene: You’re eyeing a Ford Maverick, imagining weekend road trips, when the dealer slides over a quote. The price? $8,641 higher than last year’s model. Suddenly, your practical truck feels like a fiscal hostage. Welcome to the era where tariffs transform workhorses into white elephants—and Washington’s trade wars roll up in your driveway.

Trump’s Auto Part Tariffs: A $42 Billion Burden for Buyers

Let’s cut through the exhaust fumes. Trump’s 25% tariffs on Chinese auto parts aren’t just policy—they’re a masterclass in economic jiujitsu. That Subaru Forester Hybrid you’ve been eyeing? Its price tag ballooned by $4,000 overnight, not because of inflation, but geopolitical theater. Detroit’s Big Three will pocket $42 billion in tariff costs by 2025, but here’s the kicker: You’re funding 90% of it through padded MSRPs. This is gaslighting with a V8 engine.

2025 Subaru Forester Hybrid

Subaru

How ‘American-Made’ Trucks Use Global Parts to Dodge Tariffs

Ford’s F-150—that titan of truck commercials—runs on a Mexican alternator, Canadian half-shafts, and Korean tires. Only 32% of its components are U.S.-sourced, yet it sidesteps tariffs via NAFTA’s “substantial transformation” loopholes. Translation: Assemble a global parts bin in Michigan, slap on a Stars-and-Stripes decal, and charge a $2,055 “market adjustment” because freedom isn’t free. Meanwhile, GM’s Texas-built Escalade sources aluminum tied to Xinjiang’s Uyghur forced labor camps. Your armrest? A $100K tribute to oppression and corporate amnesia.

2024 Ford F-150 XLT

Why Car Dealers Profit Most From Your Patriotic Purchases

Meet the real winners: dealerships. When Ram’s “Born in Michigan” ads play, they omit that heavy-duty models roll off Saltillo, Mexico lines—a plant churning out 250,000 units annually. Yet dealers markup these trucks by $1,150 overnight, exploiting your red-white-and-blue reflex. It’s not supply and demand. This is psychological warfare with a 72-month financing plan.

Are EVs the Answer to Rising Truck and SUV Prices?

Amidst the markup madness, here’s your lifeline: Go electric. While GM axed the $30K Chevy Bolt to focus on luxury behemoths, Tesla’s Model Y persists as a tariff-proof anomaly. Its battery? 50% cheaper per kWh than 2019, with no hidden “patriotism tax.” Hyundai’s Ioniq 5 offers 303-mile range and wireless CarPlay—a tech suite that laughs at Detroit’s dated infotainment.

Pro tip: Lease. Let the tariffs depreciate on someone else’s driveway.

Should Tariffs Be Listed on Car Stickers?

Tariffs are the new dealer add-ons—unavoidable, infuriating, and dressed in patriotic veneer. Every overpriced SUV is a referendum on what we value. Do we bankroll boardroom greed masked as nationalism? Or demand transparency with our wallets? Amazon was on the money, no pun intended, with wanting to put the “tariff burden” on the receipt.

What about the true value of those tariffs on the sticker price? Your move, America. That extra 8 grand on your F-150 has a cause.

2024 Ford F-150 STX

Ford

What do you think?

Аморим: Гарначог Манчестер Юнайтедээс худалдан авах баг олоход залбирах хэрэгтэй

Аморим: Гарначог Манчестер Юнайтедээс худалдан авах баг олоход залбирах хэрэгтэй

Яннисгүй ирээдүй: Бакс фэнүүд Кареемийн сүүдэрт юу хардаг вэ?

Яннисгүй ирээдүй: Бакс фэнүүд Кареемийн сүүдэрт юу хардаг вэ?