НХТЗҮА-ийн шалгалт: 870,000 гаруй GM ачааны машин, SUV-үүдийг онилжээ
General Motors (GM) 2025 оныг томоохон асуудалтай эхлүүллээ: Үндэсний авто замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын удирдлага (НХТЗҮА) тус компанийн өргөн хэрэглэгддэг 6.2 литрийн L87 V8 хөдөлгүүрийн эсрэг албан ёсны шалгалт эхлүүлжээ. Энэхүү шалгалт нь 877,710 бүрэн хэмжээний ачааны машин, SUV-үүдэд хамааралтай бөгөөд агентлагт хөдөлгүүрийн эвдрэлийн талаар олон тайлан ирсэний дараа эхэлсэн байна. Энэхүү шалгалтын үр дүнд өргөн цар хүрээтэй эргүүлэн таталт болон борлуулалт зогсоох тушаал гаргасан байна.
Хөдөлгүүрийн зарим эвдрэлүүд хурдны зам дээр жолоодож явах үед эсвэл автомашиныг ашиглаж эхэлснээс хэдхэн км-ийн дараа гарсан байна. Энэ нь аюулгүй байдлын ноцтой эрсдэл үүсгэж байна.

Chevrolet
L87 хөдөлгүүрийн эргүүлэн таталтад өртсөн автомашинууд
Энэ асуудалд өртсөн автомашинуудын жагсаалтад Chevrolet Silverado 1500, Tahoe, Suburban; Cadillac Escalade болон Escalade ESV; мөн GMC Yukon, Yukon XL, Sierra 1500 зэрэг 2021-2024 оны загварууд орж байна. Америкийн үйлдвэрлэгч компани уг хөдөлгүүрийн асуудлыг нарийн тодорхойлоогүй ч холбоос саваа болон/эсвэл тахир голын бүрэлдэхүүн хэсгүүдэд тодорхойгүй үйлдвэрлэлийн гэмтэл байгаа гэж мэдэгдсэн байна.
Асуудлын дотор: Хөдөлгүүрийн задлалт ноцтой гэмтлийг илчиллээ
L87 V8 хөдөлгүүрийн дотор юу болдог вэ? Интернетийн механик I Do Cars нэгийг нь задлан шинжилж, GM-ийн V8 хөдөлгүүрийн дотоод бүтэцтэй танилцаж, гамшгийн хэмжээнд хүрсэн эвдрэлийн талаар илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч байна. Уг хөдөлгүүрийг 2022 оны GMC Yukon Denali-с эргүүлэн татсан гэж мэдээлж байгаа ч хэрхэн олдсон талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэлгүй байна.
Задлалт өөдрөгөөр эхэлсэн: Хөдөлгүүрийг гараар эргүүлж болох ба энэ нь бүрэн түгжигдсэн эд анги байхгүйг харуулж байна. Гэвч эхний асуудал шахагч саваанууд дээр илэрч, эдэлгээний хэвийн бус шинж тэмдэг үзүүлжээ. Даралт бууруулагчид нь бүрэн унаагүй ч хог хаягдлын нөлөөнд өртсөн тэмдэг харагдаж, нэг нь онцгой муу байдалд орсон байна.

I Do Cars/YouTube

I Do Cars/YouTube
Холбоос саваа, тахир голын асуудлууд гэмтлээр батлагдсан
Тосны савыг авахад илүү их зүйл илэрч байна. Дотоод тос нь нүүрс төрөгчийн хар өнгөтэй болж, хэт халаалт ба тосны задралыг илтгэж байна. Найман холбоос саваа бүгд гэмтсэн бөгөөд хэмжээний их гэмтэлтэй байна. Камшафтын бүртгэлийн хэсэг хагас байхгүй, харин блокын урд тал нь зураастай, энэ нь тахир гол блокыг цохисон байж болзошгүйг харуулж байна.
Энэ задлалт нь орчин үеийн, харьцангуй залуу хөдөлгүүрт ховор тохиолддог онцгой гэмтэлтэйг илтгэнэ. GM-ийн холбоос саваа болон тахир голын асуудал гэж мэдэгдсэний дагуу таарсан байна. Энэ хөдөлгүүр бага багаар эвдэрсэн байх магадлалтай бөгөөд бусад гэнэтийн эвдрэлийн тохиолдлуудаас ялгаатай. Хөтлөгч нь уг хөдөлгүүрийн анхны асуудлыг үл тоомсорлож, илүү ноцтой гэмтэлд хүргэсэн гэж тэмдэглэж байна.
GM-ийн эргүүлэн таталтын шийдэл, гэхдээ эзэд эсэргүүцэж байна
Эргүүлэн таталтын хүрээнд GM асуудлыг шийдэх шийдэл гаргасан. Энэхүү асуудалд өртсөн хөдөлгүүрүүдийн тосыг зузаан 0W-40 тосоор солиулж (өмнө нь 0W-20 байсан), ашиглалтын температурт илүү хамгаалалттай болгожээ. Мөн шинэ тосны шүүлтүүр болон тос дүүргэгч тагийг суурилуулж, өөрчлөлтийг тусгаж байна. Гэмтсэн хөдөлгүүрүүдийг сольж өгөх болно.
Гэсэн хэдий ч GM-ийн энэ түр зуурын шийдэлд бүх хүн баяртай биш байна. Нэхэмжлэл нь хөдөлгүүрийн тосыг илүү их зузаантай болгох нь түлшний хэмнэлтэд сөргөөр нөлөөлнө гэж үзэж байна. “Эздэд хоёр муу сонголт тулгарч байна: юу ч хийхгүй байж, хөдөлгүүрийн гамшгийн хэмжээнд хүрэх эрсдэлтэй эсвэл эргүүлэн таталт хийж, шатахуунд илүү олон төгрөг зарцуулах” гэж нэхэмжлэлд дурджээ.
Эх сурвалж:
Teardown Exposes Major Flaws in GM’s Recalled 6.2L V8 Engine
A closer look at GM’s L87 V8 shows internal failures tied to a recall of 870,000+ trucks and SUVs. Is thicker oil enough-or just a costly cover-up?