in

Google-ийн шинэ AI видео үүсгэгч интернетийг зар сурталчилгаагаар дүүргэхэд зориулагдаж байна

Veo бол зар сурталчилгааг хурдан, хямд үйлдвэрлэхэд чиглэсэн, хэрэглэгчдийн дургүйцлийг төрүүлэх магадлалтай хэрэгсэл юм.

Google-ийн шинэ AI видео үүсгэгч интернетийг зар сурталчилгаагаар дүүргэхэд зориулагдаж байна

Өнөө үеийн зар сурталчилгааны салбарын “Mad Men” нь CEO-уудыг “Та бүх зүйлд сайн байгаа шүү” гэхэд итгүүлэхээр ажилладаг эртний арга барилтай залуус биш. Харин Google гэх мэт технологийн компаниуд интернетийг хямд, оюун санааг ядраах AI бүтээлээр дүүргэж байна. Google одоо Veo гэх AI видео үүсгэгчийг танилцуулжээ. Энэ нь ямар ч зургийг (AI-ээр үүсгэсэн байсан ч) богино хэмжээний кино болгох чадвартай. Veo-гийн бүтээдэг видеонууд хагас бодит мэт харагддаг ба энэ нь Google-ийн зар сурталчилгаа үйлдвэрлэгчдэд хангалттай үнэлэгдэхүйц юм.

Google энэхүү шинэ загвараа бизнес төвтэй Vertex AI платформ дээр хувийн урьдчилсан хувилбар байдлаар эхэлж танилцуулсан байна. Veo нь Meta-гийн Movie Gen, Runway-ийн видео үүсгэх хэрэгсэл зэрэгтэй өрсөлдөхөөр зах зээлд нэвтэрсэн ба OpenAI-ийн Sora загвараас өргөн хэрэглээнд түрүүлж танилцуулагджээ. Өнгөрсөн сард уран бүтээлчид OpenAI-ийн Sora загварын туршилтад хамрагдсаны хариуд “Хямд үнээр ашиглагдсан” гэж үзэн уг загварын хувилбарыг интернетэд алдагдуулсан байдаг.

Google-ийн AI видео үүсгэгч Veo нь зар сурталчилгааг хурдан бөгөөд хэмнэлттэй байдлаар үйлдвэрлэхэд зориулагдсан ч хэрэглэгчдийн хувьд эдгээр контентууд нь чанаргүй, утга учиргүй байдлаараа шүүмжлэлд өртөж болзошгүй.

Veo: AI видео үүсгэгч нь бизнесүүдэд захиалгат видео үйлдвэрлэх боломж олгож байна

Veo нь текстийн заавар болон/эсвэл зургийг ашиглан видео үүсгэх чадвартай. Google энэ системээ өмнө нь танилцуулсан Imagen 3 загвартай хослуулж, бизнесүүдийн онцлогийг харуулсан зураг, видео үйлдвэрлэхэд зориулан хөгжүүлжээ. AI видео үүсгэгч нь өөр өөр хэв маягт нийцүүлэн видео үүсгэх боломжтой. Компани танилцуулахдаа, ширээн дээрээс инээмсэглэн харах хүүхэлдэйн эрэгтэй дүр эсвэл хуруугүй мөртлөө гитар тоглож буй тэдди баавгайг жишээ болгон харуулсан байна.

Google-ийн мэдээлснээр эдгээр видеонууд нь үл үзэгдэх дижитал усан тэмдэгтэй байх бөгөөд хэрэглэгчдийг олон нийтийн шүүмжлэлд өртөхүйц контент үүсгэхээс сэргийлсэн гэжээ. Imagen 3 нь мөн “Inpaint” болон “Outpaint” хэрэгслүүдийг ашиглан зургуудыг өөрчлөх, шинэ зүйл нэмэх, эсвэл зурагны зайг AI-ийн тусламжтайгаар өргөтгөх боломжийг олгодог. Энэ нь Adobe-ийн Photoshop-д ашиглагддаг Firefly хэрэгслүүдтэй адил юм.

Google-ийн блог нийтлэлд дурдсанаар, тус компани Mondelez International зэрэг томоохон зар сурталчилгааны түншүүдтэй хамтран ажиллаж байна. Mondelez бол Chips Ahoy!, Oreo, Ritz, Tabisco гэх мэт дэлхийн олон алдартай брэндийг эзэмшдэг томоохон олон улсын корпораци юм.

Эдгээр брэндүүд Google-ийн хамтран үзэгчдийн анхаарлыг татах хурдан, хямд зар сурталчилгааг шаардаж байна гэж үзжээ. Google Veo загвар нь олон орны зах зээлд зориулан тухайн бүс нутгийн хэл дээрх “Хэрэглэгчдэд бэлэн” контентыг хурдан, өргөн хэмжээгээр үйлдвэрлэх боломжийг олгоно гэж мэдэгджээ.

Технологийн тусламжтайгаар дэлхий даяарх хэрэглэгчдийг онилох зар сурталчилгааны шинэ эрин үе Veo-гийн хамт эхэлж байна.

Veo ба AI Зар Сурталчилгааны Хөгжлийн Талаарх Хоёрдмол Хандлага

Google нь аялал жуулчлалын Agoda аппликейшнтэй хамтран ажиллаж байгаагаа зарлажээ. Тус компани Veo-гийн тусламжтайгаар “Мөрөөдлийн аяллын” зургийг бүтээж, тэдгээрийг хөдөлгөөнд оруулсан гэдгээ онцолсон байна. Гэвч AI видео үүсгэгчид, түүний дотор Veo, их хэмжээний бичлэг үүсгэх тал дээр хязгаарлагдмал хэвээр байна. Үүний үр дүнд зарим сурталчилгаанууд санамсаргүй сонгосон сток видеонуудыг хооронд нь эвлүүлсэн мэт, чанаргүй харагдах магадлалтай. Agoda-ийн маркетингийн захирал Маттео Фригерио AI ашигласан эдгээр сурталчилгааны үр дүнг сайшаасан боловч хэрэглэгчдийг татах тал дээр хэр үр дүнтэйг хэлэхэд эрт байна.

Харин зар сурталчилгаа үйлдвэрлэгчдийн хувьд гол зорилго нь чанар бус, харин тоо юм. Орчин үеийн зар сурталчилгааны загвар хурдан, хямд үйлдвэрлэсэн контент ашиглан нийгмийн сүлжээн дэх бүх боломжит орон зайг дүүргэхэд тулгуурлаж байна. Mondelez-ийн хэрэглэгчийн туршлага, дижитал худалдааны дэд ерөнхийлөгч Жон Халворсон Imagen 3-ийг ашиглан “зах зээлд гаргах хугацаа, зардлыг бууруулах” зорилгоор хэдэн зуун мянган захиалгат контентыг аль хэдийн үйлдвэрлэж байгаагаа хүлээн зөвшөөрсөн байна.

Хэдийгээр AI-ээр үүсгэсэн видео, зургийн чанар цаг хугацааны явцад сайжрах боломжтой ч тэдгээр нь нэгэн хэвийн, амьгүй, үзэмжгүй хэвээр байж болзошгүй. YouGov судалгааны компанийн хийсэн судалгаагаар хэрэглэгчдийн тал хувь нь AI-ээр үүсгэсэн дүр төрх, бүтээгдэхүүнтэй зар сурталчилгаанд дуртай биш гэжээ.

Эцэст нь, зар сурталчилгааны салбар хүний гараар бүтсэн чанартай контентыг орлож болохгүй гэдгийг хожим ухаарч магадгүй. AI ашиглах нь зардал хэмнэх хэдий ч хэрэглэгчдийг татах чадвартай, сэтгэл хөдлөлтэй агуулга үйлдвэрлэхэд одоогоор дутагдалтай хэвээр байна.

Зах зээл хямд төсөр контентыг шүтсээр байх уу, эсвэл чанартай бүтээлүүдийг дахин үнэлж эхлэх үү гэдэг нь ирээдүйд тодорхой болно.

gizmodo.com

What do you think?

37 Points
Upvote Downvote

Leave a Reply

"The MongolZ" Германы "Mouz" багийг нэмэлт үед хожсоноор дэлхийн авар

"The MongolZ" Германы "Mouz" багийг нэмэлт үед хожсоноор дэлхийн авар

Google Pixel 6, 7 болон Fold утаснуудад үйлдлийн системийн шинэчлэл 2 жилээр нэмэгдэнэ

Google Pixel 6, 7 болон Fold утаснуудад үйлдлийн системийн шинэчлэл 2 жилээр нэмэгдэнэ