Хэрэв та 10-аад жилийн өмнө хэн нэгэнд Hyundai өнөөдөр зах зээл дээрх хамгийн үзэсгэлэнтэй машинуудыг үйлдвэрлэж байна гэж хэлсэн бол тэд үүнийг сонсоод инээдээ барьж дийлэхгүй байсан биз. Тэр үед Hyundai-ийн 2014 оны орчмын загварын хэлбэр хэтэрхий ерөнхий, зөвхөн зорчигчдод зориулсан мэт санагддаг байлаа.
Hyundai 2018 оноос эхлэн шинэ загвараа хөгжүүлж эхэлсэн
Тэр үеэс эхлэн тэд “Sensuous Sportiness” буюу “Мэдрэмжтэй спортлог” дизайн философийг нэвтрүүлснээр бүх зүйл эерэгээр өөрчлөгдөж эхэлсэн юм. Дизайны нарийн хэллэгийг алгасахад, тэдний шинэ загварын шугам нь хурц спортлог шугам, тансаг, ирээдүйн хэв маяг, мөн харьцааг онцлон харуулсан загварын хослолоор тодорхойлогддог.
Мөн Hyundai брэндээ илтгэх нэгэн төрлийн загварыг баримтлахын оронд, загварын шугамынхаа өөр өөр загвар бүрт өвөрмөц төрх өгөхийг хүсэж байгаагаа онцолсон. Жишээлбэл, BMW-ийн “бөөр” хэлбэрийн радиаторын тор, Bugatti-ийн зууван хэлбэрийн тор шиг бүх загвартаа ижил төрхийг ашиглах бус, илүү олон төрлийн загвар гаргахаар зорьж байна.
Хоёр гол худалдан авалт нь Hyundai-ийн цувралыг бүрэн өөрчилсөн юм
2015 оны үед Hyundai Volkswagen Group-ийн загварын хэлтсийн дарга Luc Donckerwolke-ийг урвуулж авчирсан юм. Анх тэрээр Genesis брэндийн загварын хэлтсийн даргаар томилогдож, Hyundai-ийн ерөнхий загвар зохион бүтээгч Peter Schreyer-ийн хамтаар ажиллаж эхэлсэн. Түүнтэй хамт Bentley-д ажиллаж байсан гадаад дизайны мастер SangYup Lee ч Hyundai-д нэгдсэн байна.
2017 онд Donckerwolke Schreyer-ийг залгамжлан Hyundai Motor Group-ийн Ерөнхий загвар зохион бүтээгчээр томилогдож, 2020 оны 4-р сард албан тушаалаасаа огцрох хүртлээ ажилласан. Тэрээр 2020 оны 11-р сард Hyundai болон Genesis-д Бүтээлч чиглэлийн захирлаар эргэн ирсэн бөгөөд 2022 оны 11-р сард Hyundai Motor Group-ийн Ерөнхийлөгч болж, CCO албан тушаалаа давхар хашиж байна.
Lee өөрөө 2018 онд Hyundai Global Design Center-ийн даргаар томилогдож, 2021 оны 12-р сард Загвар зохион бүтээлийн дэд ерөнхийлөгчөөр дэвшсэн байна.
Өмнөх ажил олгогчдоосоо илүү загварын эрх чөлөөг олж авсан тэдний хослол уламжлалт загваруудаас илүү өргөжин тэлж, автомашины зах зээлд Солонгосын брендийг дахин бүтээж эхэлсэн.
Hyundai-ийн шинэ загварын элементүүд шууд анзаарагддаг
Шинэ загварын элементүүд 2017 оны Hyundai Kona дээр анх харагдаж эхэлсэн бөгөөд үүнд нарийн фаранууд, радиаторын тор болон бүхэлдээ хурц өнцгүүд орсон. 2018 оны Hyundai Santa Fe нь ижил төстэй загварын элементүүдийг нэвтрүүлсэн ч, 2019 оны Hyundai Sonata дээр эдгээр нь илүү тодорхой харагдах болсон.
Наймдугаар үеийн Sonata нь седан ангилалд хамаарах боловч илүү удаан үргэлжилсэн, налуу ар талтай fastback төрхтэй байна. Машины жолоодлогын гэрлүүд нь C хэлбэрийн урд гэрлээс эхлэн их биений дагуу дээш урсаж харагддаг. Арын гэрлүүд нь нарийн холбосон олон хэсгээр дамжин холбогдсон байна. Машины гаднах шугам, хэлбэрүүд нь хурц, тод бөгөөд энэ нь илүү спортлог, шинэлэг төрхийг харуулдаг.
2023 оны Sonata-ийн фэйслифт нь загварын хэлбэрт өөрчлөлт оруулсан ч, ерөнхийдөө ижилхэн хэвээр байна. Арын гэрлүүд болон биеийн нийт хэлбэр нь адилхан хэвээр үлдсэн ч, арын гэрлүүдийн хойд хавтгай томорсон. Харин арын гэрлүүд нь одоо урд хэсгийн өргөн дагуу орших нарийн нэг шугам болж, тэдний доод хэсэгт аль аливаа буланд нэмэлт гэрлүүд байрласан байна.
Ioniq 5 болон Ioniq 6 нь Солонгосын брэндийн үнэхээр гэрэлтэж эхэлсэн үе юм
2021 оны Hyundai Ioniq 5 болон Ioniq 6 нь маргаангүйгээр гол одууд нь болсон.
Ioniq 5 нь Хёндэйгийн ирээдүйн дүр төрхийг илэрхийлэхэд ойртсон загвар болсон бөгөөд түүний алдартай Параметрик Пиксел дизайн нь урд болон хойдын гэрэл, дугуйн дээр тодорхой харагддаг. Энэ загварын хурц өнцөг, нугалаасууд нь 80-аад оны ретро-ирээдүйн хэв маягийг автомашинд авчирдаг. Ioniq 5 N хувилбарт, ялангуяа нунтаг цэнхэр өнгө нь улбар шар уусгасан детальтай байх тусам илүү хурц өнцөгтэй болсон нь гайхалтай харагддаг.
Ioniq 6 нь өөрийн гэсэн өвөрмөц асуултаар илэрхийлэгддэг: Хэрвээ Порше Солонгос седан бүтээсэн бол яах байсан бэ? Sonata-гийн С хэлбэрийн урд гэрлүүд дахин гарч ирсэн ч энэ удаа капотыг давахгүйгээр шийдэгдсэн.Түүний fastback ар тал нь бараг 911-ийн түвшинд хүрч, хоёр spoilers болон heckblende Parametric Pixel арын гэрлүүдээр онцгойрч байна.
Hyundai-ийн SUV-ууд ч мөн шинэчлэгдсэн
2023 оны Hyundai Santa Fe нь “Sensuous Sportiness”-ийг SUV ангилалд ч нэвтрүүлсэн. Урд болон хойд гэрлийн дизайнд “H” хэлбэрийн дотоод хээтэй бөгөөд хойд талын гэрэл нь бусад автомашинаас илүү доор байрладаг нь онцлог юм. Ерөнхий хэмжээс болон хэлбэр нь энэ SUV-г хүчирхэг хэрнээ ирээдүйн хэв маягтай болгож, зарим нэг орчин үеийн цахилгаан автомашинууд шиг хэтрүүлэлгүй хийснээрээ ялгардаг.
Тэр ч байтугай Хойд Америк Солонгост үйлдвэрлэсэн анхны пикап машиныг худалдан авч байна
Hyundai компани нь Tucson загварт суурилсан Santa Cruz пикап ачааны машинаараа Хойд Америкийн зах зээлд шинэ алхам хийсэн. Энэ нь компанийн анхны Хойд Америкт зориулсан пикап бөгөөд урд хэсэгт нь ирмэгтэй мэт сараалжууд болон гэрлүүдийг нэгтгэсэн загвар анхаарал татна. Их биеийн хэлбэр нь бусад загваруудаас арай дугуй хэлбэртэй боловч хурц шугамууд нь хадгалагдсан хэвээр байна.
Hyundai-ийн N Vision 74 нь Cyberpunk хэв маягийн Retro-Futuristic хэтчбэк загвар юм
Энэ загварын хамгийн гайхалтай онцлог нь ард байрлах park-bench хэв маягийн spoiler бөгөөд, энэ нь спортлог төрхийг төгс бүрдүүлж, гайхалтай харагдуулдаг.
Hyundai-ийн олон улсын загварууд нь дизайны хэллэгийг илүү өргөн хүрээнд кузовын хэв маягт нэвтрүүлсэн
Энэ нь Hyundai-ийн дизайн хэлбэр зөвхөн Хойд Америкийн зах зээлд хязгаарлагддаг гэсэн үг биш юм. Ази болон Төвд Талын орнуудад Hyundai Staria болон Stargazer зэрэг минивэнүүд танилцуулсан нь заримдаа шүүмжлэлтэй тулгардаг ч, Wall-E киноны Axiom сансрын хөлгийн замд явах хувилбар шиг санагддаг.
Их Британи мөн Hyundai Inster-г худалдан авдаг бөгөөд Pixel гэрлүүд нь Хойд Америкийн загвараас санаа авсан, жижигхэн субкомпакт машин ба түүнийг харахад насанд хүрээгүй Citroen Ami шиг санагддаг байна.
Ирээдүй руу харвал
Hyundai одоо ирээдүйд шинээр гарах түлшүүдийг ашиглан автомашины салбарт “Тогтвортой байх” стратегиэ өргөжүүлэхээр зорьж байна. Тэдний саяхан танилцуулсан INITIUM устөрөгчийн FCEV концепт нь устөрөгчийн технологийн сүүлийн дэвшлийг болон ирээдүйн “Art of Steel” дизайн хэлбэрийн хөгжлийг харуулж байна.
Устөрөгчөөр ажилладаг SUV концепт нь томруулсан N Vision 74 шиг харагддаг бөгөөд ижил гэрлүүд болон хэтчбэк шиг хэлбэртэй. Hyundai устөрөгчийг олон нийтэд хэрэглэх боломжтой орлуулах түлш болгон ашиглаж чадах эсэх нь хараахан тодорхойгүй байна, учир нь Toyota корпораци Mirai загвараар оролдсон ч амжилт муутай болсон юм.
Дүгнэлт
Hyundai бусдаас ялгарахын тулд шилдэг хоёр дизайнерт бүтээлч эрх чөлөө олгохоос эхлээд өвөрмөц арга барилыг сонгохын тулд орчин үеийн загварын чиг хандлагаас татгалзах хүртэлх бүх зөв зүйлийг хийж байна.
Hyundai-ийн бүтээлч сэтгэлгээ нь ретро-футурист элементүүдийг ашиглан автомашинуудаа уламжлалт төрхийг хадгалж чадсан нь орчин үеийн автомашины дизайны ховор авьяас чадвар юм. Ихэнхдээ үл тоогддог байсан Солонгосын автомашины салбарт шинэ уур амьсгал оруулж, ихээхэн тэлэлт авчирч буй энэ үйл явдал нь шинэхэн, сонирхолтой зүйл болж байна. Одоо N Vision 74 хязгаарлагдмал тоогоор үйлдвэрлэлд шилжих гэж байгаа тул Hyundai-ийн авъяаслаг дизайнерууд цаашид юуг бүтээхийг харах нь үнэхээр сонирхолтой байна.