in

‘Minecraft’ кино SXSW London-д хэрхэн амжилттай гарсныг захирал нь дэлгэрэнгүй тайлбарлав

‘Minecraft’ кино SXSW London-д хэрхэн амжилттай гарсныг захирал нь дэлгэрэнгүй тайлбарлав

Майнкрафт кино: Орчин үеийн медиа ертөнцөд амжилтаа хадгалах нь

Медиа салбарын уламжлалт брэндүүд орчин үеийн олон янзын медиа орчинд хэрхэн дасан зохицож, амжилтаа хадгалах вэ гэдэг асуулт олон нийтийн анхаарлыг татаж байна. SXSW London арга хэмжээний үеэр зохион байгуулагдсан “Entertain or Die: How Minecraft is Becoming a Modern Media Mogul” хуралдаан дээр “Minecraft” брэндийн захирал Харри Элонен энэ талаар илүү тодорхой тайлбар хийсэн юм. Тэрээр 2025 онд гарсан “A Minecraft Movie” киноны амжилтын талаар тайлбарлахдаа энэхүү киног үзэгчдийн сонирхлыг татах стратегийн нэг хэсэг хэмээн онцолсон юм.

Энэхүү кино нь нээлтийн амралтын өдрүүдэд 163 сая ам.долларын орлого олж, дэлхий даяар нийт 948 сая ам.долларын орлогоор “The Super Mario Bros. Movie” киноны дараа орж, видео тоглоомын киноны түүхэнд хоёрдугаар байрт бичигдсэн байна. Гэхдээ Харри Элоненийн хувьд энэ амжилт нь зөвхөн орлогын талаар бус, орчин үеийн брэндүүд үзэгчидтэйгээ харилцах харилцаагаа хэрхэн шинэчлэх шаардлагатайг харуулж байгаа гэдгийг онцолсон юм. Тэрээр “Манай салбарт оролцоог нэмэгдүүлэх хамгийн чухал зүйл бол олон нийтийн оролцоо юм” гэж хэлсэн байна.

Майнкрафт тоглоомын нэгэн ховор элемент болох “chicken jockey” нь жинхэнэ фенүүдийнхээ дунд соёлын нэгэн хэсэг болж чадсан жишээ юм. Энэ бол тоглоомын доторх цөөхөн тохиолдох үзэгдэл бөгөөд хүүхэлдэй зомби тахианы дээр сууж явдаг. Элонен мөн киноны эхний трейлер гарсан үеийн хүндрэлийн талаар дурдсан бөгөөд тэр үед “Minecraft” гэдэг зүйлээс хэтэрхий хол байсан тул шүүмжлэлтэй тулгарсан гэж дурсав. Тэд энэ хүндрэлийг даван туулж, үндсэндээ “Minecraft” гэдэг зүйл рүүгээ эргэн орж, кинондоо илүү анхаарсан байна.

Харин “Minecraft” брэнд нь зөвхөн киноны хүрээнд бус, олон талт медиа хандлагаар оролцож буйг Элонен тайлбарласан. Тэрээр “Киноны зарим элементүүдийг бид тоглоомд оруулсан бөгөөд кампанит ажлыг эхэлж, дуусах зүйл гэж харалгүйгээр байнгын оролцоог бий болгосон” гэж хэлжээ. Энэ нь брэндийн олон нийтийн оролцоог нэмэгдүүлэх арга зам гэж үздэг байна. Дан Салки, Small W•rld-ийн үүсгэн байгуулагч, стратегийн хамтрагч, энэ амжилтыг медиа салбарын өргөн хүрээнд хэрхэн нөлөөлж буйг тайлбарласан. “Энэ нь гэнэтхэн болсон зүйл биш, олон жилийн туршид брэндийн түүхийг бүтээх үйл явц юм” гэж тэр хэлсэн байна.

Эцэст нь хэлэхэд

Эцэст нь, “Minecraft” кино нь зөвхөн орлогоороо амжилттай байгаад зогсохгүй, орчин үеийн медиа брэндүүдийн үзэгчидтэйгээ хэрхэн харилцах шинэ арга замыг харуулсан юм. Элонен болон Салки нарын хэлснээр, өнөөдрийн медиа салбарт хамгийн том эрсдэл нь оролдож үзэхгүй байх явдал бөгөөд “Зугаацуулахгүй байх нь хамгийн аюултай зүйл” гэж онцолсон байна.

Эх сурвалж:

‘A Minecraft Movie’ Success Dissected: Brand Experts Reveal ‘Entertain or Die’ Strategy at SXSW London

‘Minecraft’ executive Harry Elonen analyzes ‘A Minecraft Movie’ box office success and transmedia strategy at SXSW London panel.

What do you think?

W12 хөдөлгүүрийн эцэс, V8-ийн эрин үе: Шинэ Bentayga Speed нь Bentley-ийн хамгийн хурдан жийп

W12 хөдөлгүүрийн эцэс, V8-ийн эрин үе: Шинэ Bentayga Speed нь Bentley-ийн хамгийн хурдан жийп

Барселонагийн од тоглогч: “Чаби Алонсо Реал Мадридыг аюултай баг болгоно” гэдэгт итгэлтэй байна

Барселонагийн од тоглогч: “Чаби Алонсо Реал Мадридыг аюултай баг болгоно” гэдэгт итгэлтэй байна