Netflix ба Embratur хамтран Бразилийн аялал жуулчлалыг дэмжих шинэ санаачилгыг эхлүүллээ
Netflix болон Бразилийн Аялал Жуулчлалын Зөвлөл болох Embratur хамтран Бразилийн аудиовизуал бүтээлүүдийн тусламжтайгаар аялал жуулчлалыг дэмжих шинэ хамтын ажиллагааны гэрээг байгууллаа. Энэ нь бусад улс орнуудад ч хэрэгжүүлэх боломжтой загварыг тогтоож байна. Энэхүү гэрээний талаар Embratur-ийн ерөнхийлөгч Марсело Фрейшо болон Netflix-ийн Бразил дахь олон нийтийн бодлогын захирал Мариана Полидорио нар Рио-д зохиогдож буй Рио2С хэмээх Латин Америкийн хамгийн том бүтээлч үйл ажиллагааны үеэр зарлав. Мөн Netflix-ийн алдартай бодит шоу “Stranded With My Mother-In-Law”-ын хөтлөгч Фернанда Соуза оролцсон байна.
Энэ хамтын ажиллагаа нь Бразилийн түүхүүдийн хүч чадал болон байршлуудын тусламжтайгаар дэлхийн өнцөг булан бүрээс жуулчдыг татах зорилготой. Netflix-ийн Франц болон Испанид гаргасан амжилтуудаас урам авч, энэхүү санаачилга нь дэлхийн үзэгчдийг татсан бүтээлүүд болох “Invisible City” Амазоны ширэнгэн ойд зураг авалт хийгдсэн, “Love Is Blind Brazil” Транкосо, Баия болон Бом Жардим да Серра, Санта Катарина зэрэг газруудад хийгдсэн улирлууд, мөн “Sintonia” Сан Паулогийн захын дүүргүүдийн хотын үзэмжийг онцолсон бүтээлүүдийн аялал жуулчлалын боломжуудыг харуулсан сурталчилгааны видео агуулж байна.
Марсело Фрейшо хэлэхдээ, аудиовизуал агуулга нь аялал жуулчлалыг сурталчлах хүчирхэг хэрэгсэл бөгөөд олон хүн үзсэн кино эсвэл цуврал киноноосоо аяллын чиглэлээ сонгодог гэжээ. Бразилийн агуулга болон авьяас чадвар нь дэлхий даяар чанараараа танигдаж, манай соёлын онцлогийг илтгэж, дэлхийн олон хүний зүрхийг татаж байна. Энэ хамтын ажиллагаа нь Бразилийн түүхүүдийн хүчийг бодит амьдралын холбоос болгон хувиргах арга зам юм.
Энэ хамтын ажиллагаанд Netflix-ийн хамгийн их дэмжлэг хүлээсэн, орон нутгийн болон дэлхийн хэмжээнд өндөр оролцоотой бүтээлүүдээс сэдэвлэсэн аяллын маршрут болон аялал жуулчлалын туршлагуудыг багтаасан аяллын гарын авлагыг гаргах төлөвлөгөө багтсан байна. Гарын авлага нь энэ жил гарч, Embratur-ийн сурталчилдаг байгалийн болон соёлын нөөцүүдийг онцлон харуулах юм.
Мариана Полидорио хэлэхдээ, “Бид Бразилд урт хугацааны амлалт өгч байгаа бөгөөд бидний ярианы түүхүүд нь улс орныг дэлхийд сурталчлахад тусалдаг бөгөөд орон нутгийн эдийн засаг, Бразилийн соёл, аялал жуулчлалд шууд нөлөө үзүүлдэг гэдгийг мэднэ” гэжээ.
Дүгнэлт
Netflix болон Embratur-ийн хамтын ажиллагаа нь Бразилийн соёл, байгалийн үзэмжүүдийг дэлхийд таниулах шинэ арга замыг нээж байна. Аудиовизуал бүтээлүүдийн хүчийг ашиглан, аялал жуулчлалыг дэмжих энэхүү санаачилга нь Бразилийн түүхүүдийг бодит амьдралын аялал жуулчлалын туршлагад хувиргах зорилготой. Энэ нь Бразилийн соёл, эдийн засаг, аялал жуулчлалд эерэг нөлөө үзүүлэх нь дамжиггүй.
Эх сурвалж:
Netflix and Brazil’s Embratur Announce Cooperation Agreement to Boost Film-TV Tourism in Brazil
Embratur will produce a guide featuring itineraries and tourist experiences inspired by top-performing Netflix titles.
Мэдээний дэлгэрэнгүй:
RIO DE JANEIRO – Netflix and Embratur, the Brazilian Tourism Board, announced Friday a cooperation agreement aimed at boosting tourism through Brazilian audiovisual productions, establishing a model which could be used in other countries.
Embratur President Marcelo Freixo and Netflix Director of Public Policy for Brazil Mariana Polidorio announced the deal during a panel at Rio2C, Latin America’s largest creativity event that is running over May 27 to June 1 in Rio. The panel also counted on Fernanda Souza, host of Netflix hit reality show “Stranded With My Mother-In-Law.”
The partnership marks a bet on the power and settings of Brazilian stories to attract tourists from around the world.
Inspired by the success of some of Netflix’s biggest plays in countries such as France and Spain, the initiative takes in a promotional video which plays on the tourist potential of settings from productions that have captivated global audiences – such as “Invisible City,” lensed in the Amazon rainforest, or “Love Is Blind Brazil,” with seasons shot at destinations such as Trancoso, Bahia, and Bom Jardim da Serra, Santa Catarina, nd “Sintonia,” highlighting the urban landscapes of São Paulo’s outskirts.
“Audiovisual content is a powerful tool and a key asset for tourism promotion. Many people choose their travel destinations based on a movie or series they’ve watched. Brazilian content and talent are globally recognized for their quality, they carry our cultural identity, and they continue to win hearts all over the world. This partnership is a way to turn the strength of Brazilian stories into real-life connections,” said Freixo said.
The partnership also includes the launch of a travel guide featuring itineraries and tourist experiences inspired by top-performing Netflix titles with strong local and global engagement – titles that reflect the main cultural assets Embratur aims to promote. The guide will be released later this year and will highlight the natural and cultural resources promoted by Embratur.
“We are committed to Brazil in the long term. We know that the stories we tell help project the country to the world and have a direct impact on the local economy, Brazilian culture, and tourism — both for domestic and international audiences,” said Polidorio.
Credit: Netflix