Stellantis шинэ Гүйцэтгэх захирал томилогдлоо
Stellantis компани өнөөдөр Антонио Филосаг шинэ Гүйцэтгэх захирлаар томилсон тухайгаа зарлалаа. Энэ албан тушаал нь өнгөрсөн 12-р сард үүсгэн байгуулагч Карлос Таварес ажлаа хүлээлгэн өгснөөс хойш бараг зургаан сарын турш хоосон байсан юм.
Антонио Филоса нь 51 настай бөгөөд Euro-American автомашин үйлдвэрлэгчийн Хойд Америкийн үйл ажиллагааг хариуцан, ялангуяа Jeep болон Ram брэндүүдийн борлуулалт, орлогын уналтаас үүдэлтэй асуудлуудыг шийдвэрлэх эргэлтийн төлөвлөгөөг удирдан ажиллаж байжээ.
Stellantis-ийн Гүйцэтгэх дарга Жон Элканн “Антонио нь манай компанийн хүмүүсийг гол хүч гэж үздэг бөгөөд манай салбарын талаар гүнзгий ойлголттой тул Stellantis-ийн хөгжлийн дараагийн чухал үед Гүйцэтгэх захирлын үүргийг гүйцэтгэхэд төгс тохирно” гэж хэлжээ.
Филосагийн Хойд Америкийн эргэлт нь шинэ шатанд гарлаа
Антонио Филоса нь итали гаралтай бөгөөд автомашины салбарт 25 жил ажилласан туршлагатай. Stellantis-д ажиллаж эхэлснээсээ хойш янз бүрийн улсын олон албан тушаал хашиж байсан бөгөөд хоёр жилийн өмнө Jeep хэлтсийн асуудлыг шийдэхээр төв оффис руу шилжсэн бөгөөд 2024 онд Америк тивийг хариуцсан гүйцэтгэх захирлаар томилогдсон байна.
Филоса 6-р сарын 23-нд шинэ удирдлагын багийг томилох төлөвлөгөөтэй байгаа бөгөөд энэ хооронд тэрээр компанийн үйлдвэр, оффист очиж, ажилтнуудтайгаа уулзан ярилцах хүсэлтэй байгаагаа илэрхийлжээ. Түүний анхны зорилго нь “манай дилерүүд, ханган нийлүүлэгчид, үйлдвэрчний эвлэлүүд болон орон нутгийн хамтрагчидтайгаа харилцаа, итгэлцлийг бэхжүүлэх” гэжээ.
Таваресийн огцролт ба удирдлагын зөрчилдөөн
Stellantis нь 2021 онд Fiat Chrysler Automobiles болон Францын PSA буюу Peugeot, Citroen брэндийн эцэг компанитай нэгдэж байгуулсан бөгөөд тухайн үед дэлхийн хамгийн том автомашин үйлдвэрлэгчдийн нэг болж, эерэг хандлагатай байсан. Гэвч өнгөрсөн жил АНУ-ын зах зээлд борлуулалт огцом унаж, Jeep болон Ram брэндүүд нь Stellantis-ийн “мөнгөний сувгууд” гэж үздэг шинжээчдийн дүгнэлтээр тодорхойлогдсон байна.
Таварес нь автомашины салбарын хамгийн чадварлаг гүйцэтгэх захирлуудын нэг гэж тооцогдож байсан ч өөрийгөө “ихэмсэг” гэж нэрлэхэд хүргэсэн олон асуудлуудын шалтгааныг хүлээж, эргэлтийн стратеги нь Stellantis-ийн зөвлөлөөс бүрэн дэмжлэг авч чадаагүй тул ажлаа өгсөн байна.
Stellantis брэндийн цувралыг үнэлэх
Stellantis-ийн Америк дахь үйл ажиллагааг хариуцсан Филоса нь хэд хэдэн чухал алхам хийсэн бөгөөд үүнд үнэ зохицуулалт, бүтээгдэхүүний шинэчлэлтийн хугацааг тохируулах, чанарын асуудлуудыг шийдвэрлэх зэрэг оржээ. Гэсэн хэдий ч Филоса нь дэлхий даяар хариуцлагаа нэмэгдүүлэхэд тулгарч буй олон сорилтуудыг даван туулах шаардлагатай гэж шинжээчид үзэж байна.
14 брэндийн цувралыг нэмэгдүүлэхэд анхаарч ажиллах шаардлагатай бөгөөд Chrysler, Lancia, Alfa Romeo, Fiat зэрэг брэндүүдийг үргэлжлүүлэн хөрөнгө оруулах эсэхийг шийдэх хэрэгтэй хэмээн шинжээчид зөвлөж байна.
Трампын татварууд салбарт дарамт нэмэв
Stellantis-ийн шинэ Гүйцэтгэх захирал АНУ-ын ерөнхийлөгч Дональд Трампын энэ сарын эхээр хэрэгжүүлсэн автомашин, автомашины эд ангиудын импортын шинэ татваруудыг шийдвэрлэх сорилттой тулгарах бөгөөд энэ нь автомашины салбарыг бүхэлд нь төвөгтэй байдалд оруулсан байна. Stellantis-ийн хувьд, энэ нь маркетинг болон үйлдвэрлэлийн асуудлуудыг шийдвэрлэх шаардлагыг улам нэмэгдүүлж, Таварес огцорсны дараа үлдсэн асуудлуудыг шийдвэрлэх шаардлагатай байна.
Эх сурвалж:
Мэдээний дэлгэрэнгүй:
Wrapping up a nearly six-month search, Stellantis has today announced the appointment of Antonio Filosa as the company’s CEO, a position that has been conspicuously vacant following the unexpected resignation of founding chief executive Carlos Tavares last December.
51-year-old Filosa has been serving as COO of the Euro-American automaker’s North American operation, overseeing a turnaround plan triggered by plunging sales and earnings, primarily at key brands Jeep and Ram.
“Antonio’s deep understanding of our Company, including its people who he views as our core strength, and of our industry equip him perfectly for the role of Chief Executive Officer in this next and crucial phase of Stellantis’ development,” said Stellantis Executive Chairman John Elkann.
Filosa’s North America Turnaround Sets the Stage
An Italian native, Filosa has spent 25 years in the automotive industry. He’s served in a variety of positions, and in a number of countries, since joining Stellantis. He initially moved to the automaker’s headquarters two years ago to run the struggling Jeep division before being named chief operating officer for the Americas in 2024.
He plans to appoint a new management team on June 23, according to a statement by Stellantis.
In the meantime, Filosa said in a letter to employees, “I will travel to our plants and offices around the world, where I am excited to meet and listen to many of you in-person.” His initial goal, he explained, will be “further strengthening the bonds and trust we have with our partners – our dealers, suppliers, unions and communities – is essential and will be a focus for me in this new role.”
Tavares’ Departure and Boardroom Tensions
Stellantis was officially created in 2021 through the merger of Fiat Chrysler Automobiles and French-based PSA, parent of Peugeot and Citroen. It immediately became one of the world’s largest automakers and initially appeared to have plenty of positive momentum. But things turned south last year, especially in the U.S. market where sales tumbled sharply at Ram and Jeep, brands analyst Sam Abuelsamid, of Telemetry Research, described as the corporation’s “cash cows.”
Jeep
Once seen as one of the industry’s most savvy CEOs, Tavares found himself taking heat for a variety of problems which he blamed on his own “arrogance.” A turnaround strategy failed to gain the full support of the Stellantis board, leading the executive to tender his resignation.
That touched off a search for a replacement, while Stellantis Chairman John Elkann filled in overseeing day-to-day operations. In his own role as COO of the Americas, Filosa was effectively second in command and was widely seen as the person to beat in the search for a new chief executive.
Evaluating Stellantis’ Brand Portfolio
“The company has done a number of things to move forward,” notably in the US, under Filosa, said Stephanie Brinley, principle analyst with S&P Global Mobility. Among other things, he has realigned pricing on key product lines, while rejiggering the timing of products in the automaker’s pipeline. He’s also addressed ongoing quality problems that have routinely seen brands like Jeep, Ram and Chrysler hover well below average, according to J.D. Power.
Ram
That said, there are a number of challenges Filosa will face as he expands his responsibilities worldwide, said Abuelsamid.
He has to continue building back sales across a portfolio of 14 separate brands. Indeed, he will need to be “Looking at the overall brand line-up and deciding which potentially could be culled,” added Abuelsamid. “Is it worth continuing to invest in Chrysler or Lancia or Alfa Romeo or Fiat?”
Trump Tariffs Add to Industry Pressure
The new Stellantis CEO will also face the challenge of trying to sort through the new tariffs on imported autos and auto parts enacted earlier this month by Pres. Donald Trump. That has thrown the entire auto industry into chaos and, at Stellantis, that could accelerate the need to address marketing and manufacturing issues left unresolved when Tavares resigned last year.