in

“Wicked” киноны дэлгэцийн хувилбар өргөн хүрээний маркетингийн кампанит ажил

“Wicked” киноны дэлгэцийн хувилбар өргөн хүрээний маркетингийн кампанит ажил

Universal Pictures алдартай “Wicked” мюзиклийн дэлгэцийн хувилбарыг гаргах томоохон кампанит ажил эхлүүлээд байна. Энэхүү кино нь хоёр хэсгээс бүрдэх бөгөөд эхний хэсэг нь 2024 оны Зул сарын баярын үеэр, хоёрдугаар хэсэг нь 2025 онд нээлтээ хийхээр төлөвлөгдсөн. Кинонд Глиндагийн дүрд Ариана Гранде, Элфабагийн дүрд Синтия Эриво тоглож байгаа нь үзэгчдийн дунд хүлээлтийг улам нэмэгдүүлж байна.

Киноны маркетингийн кампанит ажил нь өргөн цар хүрээтэй бөгөөд үзэгчдэд илүү ойртуулж, сонирхол татах зорилготой. Universal Pictures энэхүү төслийг хамгийн амжилттай мюзиклын дэлгэцийн хувилбар болгон өргөжүүлэхийн тулд бүх нөөцөө дайчилж байгаа аж. Энэ нь “Барби” киноны маркетингийн аргыг санагдуулам бөгөөд тус компани Comcast-ийн телевиз, стриминг үйлчилгээ болон бусад платформуудаар дамжуулан анхаарал татахыг зорьж байна.

Маркетингийн кампанит ажилд:

  • Бүтээгдэхүүний хамтарсан сурталчилгаа
  • Өдөр тутмын хэрэглээний бараа, тоглоом зэрэг брэндтэй хамтран ажиллах
  • Олон нийтийн сошиал медиа кампанит ажлууд зэрэг багтсан байна.

Киноны эхний хэсэг нь 2024 оны хамгийн том киноны нээлтүүдийн нэг байх төлөвтэй байгаа бөгөөд ойролцоогоор 90 сая ам.долларын нээлтийн орлого олохоор таамаглаж байна. Энэхүү мюзиклын дэлгэцийн хувилбар нь зөвхөн Box Office-ийн амжилтаар зогсохгүй, соёлын томоохон үзэгдэл болж, олон нийтэд гүнзгий сэтгэгдэл үлдээхийг зорьж байна.

Мөн Universal-ийн төлөвлөгөөний нэг хэсэг нь “Wicked”-ийн нэр хүндийг ашиглан дараагийн 10 жилд үргэлжлэх боломжтой шинэ франчайз үүсгэх юм.

Эх сурвалж

What do you think?

Leave a Reply

Глен Пауэлл Лондонд "The Running Man" киноны шинэчилсэн хувилбарын зураг авал

Глен Пауэлл Лондонд "The Running Man" киноны шинэчилсэн хувилбарын зураг авал

Threads платформд 15 сая гаруй шинэ хэрэглэгч нэмэгдсэнээр өрсөлдөөн нэмэгдэж байна

Threads платформд 15 сая гаруй шинэ хэрэглэгч нэмэгдсэнээр өрсөлдөөн нэмэгдэж байна