Орчин үеийн автомашин, OTA шинэчлэл
Өнөөгийн программ хангамжаар тодорхойлогддог автомашинууд, тухайлбал Tesla, Rivian, мөн Audi, BMW, Ford зэрэг уламжлалт брэндийн шинэ загварууд нь iPhone шиг интернэтээр дамжуулан шинэчлэгдэх боломжтой. Энэхүү over-the-air (OTA) шинэчлэл нь хэрэглэгчдийг энгийн програмын засварт зориулж засварын төв орохоос аврах зорилготой.
Гэвч энэ төрлийн шинэчлэл нь заримдаа сайжруулалт хийхийн оронд хүч бууруулах, функц хязгаарлах үр дагаварт хүрдэг. Үүнийг Xiaomi SU7 Ultra эзэмшигчид биечлэн мэдэрлээ.
Морины хүчийг нь хорьсон нь
Xiaomi SU7 бол ухаалаг гар утас, электроникийн брэнд Xiaomi-ийн анхны цахилгаан автомашин бөгөөд Porsche Taycan, Tesla Model S зэрэг барууны өндөр үзүүлэлттэй машинуудтай харьцуулагдаж байгаа. SU7 Ultra загвар нь 2024 оны хоёрдугаар сард 73,000 ам.доллараас ($73,000 ≈ 250 сая төгрөг) доогуур үнээр худалдаанд гарсан ба 3 мотор, 1,526 морины хүч бүхий цахилгаан хүч дамжуулах системтэй, 0-100 км/ц хурдыг 2 секунд хүрэхгүй хугацаанд авах чадвартай.
Гэвч програм хангамжийн 1.7.0 хувилбарын шинэчлэл хийсний дараа зарим эзэмшигчид автомашин нь анхных шигээ хүчтэй биш байгааг анзаарчээ. Car News China-ийн мэдээлснээр энэ шинэчлэл нь машины нийт гаргах хүчийг 1,526 м.х → 888 м.х болгон хязгаарласан байна.
Түүнчлэн, Launch Control буюу түргэвчилсэн хурдасгах функцийг идэвхжүүлсний дараа 60 секундын хөргөлтийн хугацаа оруулсан нь хэрэглэгчдийн бухимдлыг улам нэмэгдүүлжээ.
Морины хүчээ тайлуулахын тулд уралдаанд түрүүлэх шаардлагатай
Бүрэн хүчийг буцааж авахын тулд жолооч нар Xiaomi-гийн баталсан уралдааны зам дээр тодорхой хугацаанд тойрог туулах шаардлагатай байсан ба машины дотоод мэдрэгч, телеметри нь үүнийг бүртгэж, баталгаажуулах байв.
Xiaomi компани энэхүү шийдвэрээ хамгаалж, “1,548 м.х хүчийг зөвхөн тусгай дугуйтай, уралдааны нөхцөлд хэрэглэхээр бүтээгдсэн” хэмээгээд аюулгүй байдал нь нэн тэргүүний зорилго гэж тайлбарласан.

Эцэст нь: Xiaomi буулт хийв
Харин хэрэглэгчдийн зүгээс асар их эсэргүүцэл илэрхийлсний дараа Xiaomi дараагийн шинэчлэлдээ уг хязгаарлалтыг цуцалсан байна. Тэд хэрэглэгчдийн “догдлом сэтгэл хөдлөлийг” үнэлж байгаагаа илэрхийлээд, цаашид илүү ил тод байх амлалт өгчээ.
Энэ үйл явдлыг сонсоод YouTube стример iShowSpeed-ийн Хятадад SU7 Ultra-д сууж байх үеийн гайхширсан бичлэг санаанд буусан тухай нийтлэлч тэмдэглэжээ. Хотын гудамжинд тэр их хүчийг мэдрэх нь үнэхээр өөр сэтгэгдэл төрүүлдэг бололтой.
Дүгнэлт
Машин худалдан авагчийг хүчээ “батлах” хүртэл хязгаарлах гэдэг санаа тийм ч нийтэд таалагдсангүй. Харин BMW-ийн жишээнээс Xiaomi сургамж авч болох юм. BMW 2025 оноос эхлэн шинэ худалдан авагч бүрт “Track Drive” сургалтын хөтөлбөр санал болгож байгаа бөгөөд энэ нь тусгай зам дээр мэргэжлийн багштай хамт өндөр хурдны жолоодлого сурах боломж олгодог. Xiaomi ч бас өөрийн баталгаажсан зам дээр ижил төстэй сургалт санал болговол муугүй шийдэл байх болно.
autoblog.com