2024 он цахилгаан машины борлуулалт муу жил болж байна. АНУ болон Европт цахилгаан машины сонирхол буурсан бол Хятад улсад дотоодын үйлдвэрлэгчид бараг бүх зах зээлийг эзэлсэн байна. Гэсэн хэдий ч Европын Автомашин Үйлдвэрлэгчдийн Холбооны шинэ мэдээллээс үзэхэд Европ дахь цахилгаан машины эрэлт тийм ч муу биш байж магадгүй юм. 2024 онд Европт шинэ цахилгаан машин бүртгэл урьдчилсан байдлаар 1.4%-иар буурсан ч энэ нь зарим газарт л мэдрэгдэж байна. Европт Tesla-ийн борлуулалт муу байгаа нь нийт цахилгаан машины өсөлтийг бууруулж байна. Гэхдээ Tesla-ийг хасаж үзвэл цахилгаан машины бүртгэл 1.3%-иар өссөн нь зах зээлийн дундаж 0.6%-иас давсан үзүүлэлт юм. Tesla Европт хямдрал, урамшуулал санал болгож байгаа ч борлуулалт нь сайжрахгүй байна. Их Британи, Дани улсад цахилгаан машины борлуулалт сайн байгаа ч Tesla-ийн борлуулалт 14%-иар буурсан байна. Германд цахилгаан машины борлуулалт 25%-иар буурсан бөгөөд Tesla-ийн борлуулалт 47%-иар буурсан нь үүнд нөлөөлжээ. Tesla-ийн хуучирсан загварууд өрсөлдөх чадвараа алдаж, Германы тансаг зэрэглэлийн брэндүүд болон Хятадын үйлдвэрлэгчид Европт хүч түрэн орж ирж байна. Tesla зах зээлд тэргүүн эгнээнд байхыг хүсвэл шинэ стратеги, бүтээгдэхүүн хэрэгтэй болно. Зах зээлд Tesla-ийн байр суурь буурч байгаа нь цахилгаан машины салбарын өрсөлдөөн их байгааг харуулж байна. Tesla зах зээлд тэргүүлэх байр сууриа хадгалахын тулд шинэ стратеги, бүтээгдэхүүн дээр ажиллах шаардлагатай болж байна.