Механик хурдны хайрцагтай автомашин сонирхогчид баярлацгаагтун: 2024 онд Toyota Supra загварын механик хурдны хайрцагтай автомашины борлуулалт өмнөх онтой харьцуулахад эрс нэмэгдсэн байна.Статистикаас харахад 65 хувь нь зургаан араатай механик хурдны хайрцгийг сонгож, найман араатай автомат хурдны хайрцагтай автомашины борлуулалтаас хол илүү байлаа.
Механик хурдны хайрцагтай автомашины борлуулалт ихээхэн өссөн
Энэ нь 2023 оны санхүүгийн жилийн үзүүлэлтээс 22 хувиар өссөн дүн юм. Тухайн жилд Supra-ын 43 хувь нь механик хурдны хайрцагтайгаар борлуулагдсан байв. 2022 оны сүүлээр худалдаанд гарсан цагаасаа эхлэн механик хурдны хайрцгийн эрэлт автомат хурдны хайрцгаас өндөр байгааг нотолсон байна.
2024 онд Toyota нийт 2,615 Supra автомашин борлуулсны 1,700 нь механик хурдны хайрцагтай байсан нь уг мэдээллээс харагдаж байна. Зургаан араатай механик хурдны хайрцаг зөвхөн илүү хүчин чадалтай хөдөлгүүртэй загварт боломжтой учир спорт автомашины худалдан авагчид ихэвчлэн 3.0 литрийн эгц 6 цилиндртэй хөдөлгүүрийг сонгожээ.
Энэ логикийг үндэслэн, зөвхөн автомат хурдны хайрцагтай байсан 2.0 литрийн хувилбар 2025 онд хасагдсан нь ойлгомжтой. Энэ загвар анх 2021 оны загвараар нэвтэрч, ердөө гурван жилийн туршид л зах зээлд байсан юм.
2025 оны Supra-д ямар шинэчлэл орсон бэ?
2025 онд эгц зургаан цилиндртэй хөдөлгүүрийг 3.0 болон 3.0 Premium гэсэн хоёр хувилбараар санал болгож байна. Хоёр загвар хоёулаа хос гүйлгэх турбо цэнэглэгчтэй бөгөөд 382 морины хүч, 368 lb-ft эргүүлэх хүч гаргадаг.
2.0 литрийн хувилбар хасагдсанаар стандарт тоноглолын жагсаалт мэдэгдэхүйц нэмэгдсэн. Онцлох тоноглолд 19 инчийн дугуй, авто түвшинг тохируулагч LED гэрэл, борооны мэдрэгчтэй цонх арчигч, 8.8 инчийн дижитал хянах самбар, 8.8 инчийн төв мэдрэгч дэлгэц, хоёр бүсийн агааржуулалт, жолоочид зориулсан 14 тохируулгатай цахилгаан арьсан/Alcantara суудал багтсан.
3.0 Premium хувилбарыг сонгох юм бол 500 ваттын JBL орчны стерео систем нэмж суурилуулах бөгөөд чанга яригчийн тоо 10-аас 12 болж өснө. Бусад нэмэлтэд толгойн хянах дэлгэц, утасгүй цэнэглэгч суурь, утасгүй Apple CarPlay бүхий навигаци, мөн Toyota Supra Connect багтана. Энэ систем нь замын хажуугийн тусламж, онцгой байдлын дуудлага, утсаараа (зөвхөн iPhone) хаалга түгжих, агааржуулалтыг удирдах, бодит цагийн замын хөдөлгөөний мэдээллийг санал болгодог.
Түүнчлэн аль ч хувилбарт зориулсан нэмэлт багцууд урт жагсаалттай тоноглолыг илүү өргөжүүлэх боломжийг олгоно.
Дүгнэлт
Үнэндээ бол ямар ч Супра гайхалтай Супра л байдаг. Харин миний Miata-тай эзэмшигчийн хувьд механик хурдны хайрцаг нэмэгдсэн нь Супраг бүр ч илүү төгс болгож байна гэж хэлэх байна. Тиймээс үнэгүй сонголт хэвээр байгаа дээр нь худалдан аваарай.
Супра болон BMW Z4-ийн үйлдвэрлэл ойрын жилүүдэд дуусах магадлалтай гэсэн цуу яриа гарч буй энэ үед, борлуулалтын харьцангуй бага үзүүлэлттэй тул хоёр загвар хоёулаа цуглуулагчдын сонирхол татахуйц болох магадлалтай. Шинээр нь авах боломжтой байгаа дээр нь үнэлж, хайрлаарай.
autoblog.com