2025 оны Bentley Continental GTC Speed: Хүч чадал, тансаг байдал, технологийн төгс хослол
Bentley Continental загвар шинэчлэгдэх нь үргэлж онцгой үйл явдал байдаг. Харин 2025 оны Continental GTC Speed нь зөвхөн шинэчлэл биш, харин бүрэн шинэ үеийн эхлэл болж байна. 20 жилийн турш Bentley-ийн “Speed” нэрийн цаадах гол хөдөлгөгч хүч нь 6.0 литрийн хос турбо W12 хөдөлгүүр байлаа. Тэгвэл энэ удаад Bentley илүү хүчирхэг, илүү ухаалаг, байгальд ээлтэй Ultra Performance Hybrid системийг V8 хөдөлгүүрийн хамтаар танилцууллаа.

771 морины хүч, цахилгаан хариу үйлдэл
Шинэ GTC Speed-ийн гол зүрх нь 4.0 литрийн хос турбо V8 хөдөлгүүр бөгөөд 591 морины хүч гаргана. Үүнийг 188 морины хүчтэй цахилгаан хөдөлгүүртэй хослуулснаар нийт систем 771 морины хүч, 738 lb-ft эргэлтийн моментийг бий болгодог. Энэ цахилгаан хөдөлгүүр нь шууд хүчний түлхэлт үзүүлж, турбогийн хоцрогдлыг нөхдөг ухаалаг шийдэлтэй.
25.9 кВтц багтаамжтай батарейг арын тэнхлэгийн ард байрлуулснаар анх удаа Bentley 49:51 урд-хойд жингийн хуваарилалтыг бий болгосон бөгөөд энэ нь жолоодлогын динамикийг мэдэгдэхүйц сайжруулжээ.
0-100 км/ц хурдыг ердөө 3.2 секундэд авах энэ машин нь суперкарын хурдыг тансаг, дээд зэрэглэлийн чимээгүй байдалтай хослуулж чадсан ховор бүтээл юм.

Комфорт ба спортын хос мэдрэмж
GTC Speed нь хоёр өөр ертөнцийг нэг дор багтаасан. Comfort болон Bentley горимд замын өө сэвийг мэдрүүлэхгүй зөөлөн аяллыг санал болгодог бол, Sport горимд машинаа эрс өөрчлөн V8 хөдөлгүүрийг бүрэн ашиглаж, 48-вольтын систем болон бүх дугуйгаар жолоодох технологийн тусламжтай эргэлт бүрт гайхалтай тогтвортой байдлыг үзүүлдэг.
Гэсэн хэдий ч жолоодлогын горимын тохиргоо илүү уян хатан байгаасай гэсэн хүсэлт зарим хэрэглэгчдэд төрж магадгүй. Жишээ нь, Comfort горимд V8-ийн хүчирхэг дуу авиаг идэвхжүүлэх боломж хязгаарлагдмал байна.

Дизайн: Сонгодог хэв маяг шинэ өнгө аястай
Шинэ Continental GTC Speed нь урьдын сүр жавхлант хэлбэрээ хадгалсан ч илүү булчинлаг, урагш чиглэсэн дүр төрхтэй болжээ. Урд гэрлийг Bacalar болон Batur загваруудаас сэдэвлэсэн “хөмсөг” маягийн хурц хөндлөн DRL-ээр шинэчилсэн. Энэ нь илүү түрэмгий харагдуулж байгаа ч зарим хүний хувьд сонгодог Bentley-ийн дур булаам төрхийг алдагдуулж болох талтай.

Дотоод засал нь яг л Bentley-гээс хүлээдэг шиг төгс. Арьс, мод, металл бүрэлдэхүүн бүр нь дээд зэргийн хийцтэй. Naim брэндийн дээд зэрэглэлийн аудио систем нь концертын танхим мэт мэдрэмж төрүүлнэ.

Мөн алдарт Bentley Rotating Display энэ удаад ч хадгалагдсан бөгөөд нэг товч дарахад мэдрэгчтэй дэлгэц эргэж аналог хэмжүүр эсвэл бүрэн цэвэр хөндлөн өнгөлгөө рүү шилждэг ухаалаг, театрчилсан шийдэл юм.

Гэхдээ сул тал ч бий
Ийм хүчирхэг, тансаг, хос хөтлөгч системтэй машинд ганц том сул тал бий бөгөөд энэ нь ачааны хэсгийн багтаамж. Батерейг урд-хойд жингийн тэнцвэрт байдал хангахын тулд ачааны хэсгийн доор байрлуулсан нь ердөө 4.7 куб фут багтаамжтай болсон. Энэ нь бүр Mazda Miata-аас ч бага зай юм.
Мөн мультимедиа системийн интерфэйс нь Mercedes эсвэл BMW-ийн хамгийн сүүлийн үеийн системүүдтэй харьцуулахад нэг үеийн хоцрогдолтой мэт санагдана.

Дүгнэлт: Хэний машин бэ?
2025 оны Bentley Continental GTC Speed нь суперкарын хурд, тансаг авто аяллын тав тух, цахилгаан жолоодлогын орчин үеийн шийдлийг нэг дор багтаасан гипер-аялагч юм. Энэ бол “Ачаа биш, аялал нь үнэ цэнэтэй” гэж боддог жолооч нарт зориулагдсан автомашин.
Үнэ нь 336,000 доллараас эхэлж, нэмэлт тоноглолуудтайгаар 400,000 доллараас дээш хүрэх боломжтой. Гэхдээ энэ бол зөвхөн тансаг зэрэглэлийн кабриолет авах бус, инженерчлэлийн дээд оргил, технологийн гайхамшгийг сонгож байна гэсэн үг юм.
Эх сурвалж: Autoblog.com