2025 оны Porsche-ийн зул сарын сурталчилгааг олон нийтийн сүлжээнд хиймэл оюун ухаан (AI)-гүйгээр бүтсэн байж магадгүй гэх хүлээлтээр онцлон сайшааж байна. Сурталчилгаа нь улирлууд солигдох, автомашин замд явах зэрэг дүрслэлтэй, 2D анимэйшний уламжлалт өнгө аястай бөгөөд Porsche-ийн Instagram дахь мэдээллээр гар зурмал зураг ба компьютер график (CGI)-ийн хослолоор хийжээ.
Энэ хандлагад нөлөөлсөн гол шалтгаан нь AI ашигласан гэх шүүмжлэлд өртөж, үзэгчдийн дургүйцлийг төрүүлсэн McDonald’s-ийн зул сарын сурталчилгаа юм. Харин Porsche-ийн ажлыг бүтээсэн Parallel Studio-ийн нийтэлсэн хувилбарын доор “AI ашиглаагүй нь сайхан” гэх агуулгатай сэтгэгдлүүд хамгийн их дэмжлэг авч, 80 Level зэрэг салбарын блог хүртэл “AI-гүй” гэдгээр нь онцлон тэмдэглэжээ.
Gizmodo Parallel Studio-оос үнэхээр AI ашиглаагүй эсэхийг баталгаажуулахаар холбогдсон ч нийтлэл бичигдэх үед хариу аваагүй байна. Porsche болон Parallel Studio-ийн YouTube, сошиал сувгуудаар AI ашигласан тухай тодорхой дурдсангүй, “AI-гүй” гэсэн ойлголт хаанаас үүссэн нь одоогоор тодорхой бус байна.
Porsche reportedly created their new ad without using any AI.
— Yashar Ali 🐘 (@yasharali.bsky.social) December 23, 2025 at 11:21 PM
[image or embed]
Нийтлэлд дурдсанаар, Porsche-ийнх шиг дүрслэлтэй, эвлүүлэг маягийн “зүүд зэрэглээ” өнгө аяс бүхий сурталчилгаа бусад брэндүүдээс ч гардаг бөгөөд жишээ нь Taco Bell-ийн нэгэн зар AI-тай байж болохоор харагдавч олон нийт түүнийг “AI-тай/AI-гүй” гэж онцолж хэлэлцээгүй. Гэсэн ч хэрэглэгчдийн хувьд чанаргүй AI контент багасах нь эерэг өөрчлөлт гэж Gizmodo тэмдэглэжээ.






