in

800 сая ам.доллар, 13 жил, одоог хүртэл нээлтгүй — 2025 онд Star Citizen төслийн байдал

Star Citizen тоглоомын хөрөнгө оруулалт нэг тэрбум ам.долларт ойртож, бүрэн нээлтийн огноо нь хараахан тодорхойгүй хэвээр байгаа энэ үед бид уг асар том зорилготой сансар огторгуйн төслийн түүх болон өнөөгийн байдлыг хянаж үзлээ.

800 сая ам.доллар, 13 жил, одоог хүртэл нээлтгүй — 2025 онд Star Citizen төслийн байдал

Оддын иргэн төсөл: Хөгжилд гарч буй саад бэрхшээлүүд

13 жилийн турш, 800 сая ам.доллар буюу 2 их наяд төгрөгийн хөрөнгө оруулалтаар хөгжүүлж буй “Star Citizen” хэмээх сансрын симуляцийн хамгийн амбицтай төслүүдийн нэг нь хараахан эхэлж амжаагүй байна. Энэхүү төслийг “Wing Commander” цувралаараа алдартай Крис Робертс санаачилсан бөгөөд түүний “Freelancer” төслийн санаануудыг цаашид хөгжүүлэх зорилгоор эхлүүлсэн юм.

2003 онд гарсан “Freelancer” нь тоглогчдод 48 одны систем дунд худалдаа эрхлэх, олборлолт хийх, эсвэл ангуучлах боломжийг олгосон нэг тоглогчийн тоглоом байсан. Ротберс анхнаасаа уг тоглоомын дараа онлайн хувилбарыг гаргах төлөвлөгөөтэй байжээ.

Түүхийн эргэлтүүд

2012 онд амжилттай болсон Kickstarter кампанитайгаар “Star Citizen” төсөл эхэлж, Cloud Imperium Games (CIG) компани хөгжүүлэлтийг нь эхлүүлжээ. Эхний үе шатанд тоглогчдод тоглоомын зарим модулийг танилцуулсан бөгөөд анхны модуль нь тоглогчдод хүлээн зөвшөөрөгдсөн хөлөг онгоцны гадуур алхах боломжийг олгосон байв. CIG 2014 оны 11-р сард бүхээгийн хувилбарыг гаргахыг төлөвлөсөн ч энэ нь биелээгүй юм.

2014 онд Arena Commander горимыг гаргасан бөгөөд энэ нь тоглогчдод “Star Citizen” төслийн хөлөг онгоцнуудыг жолоодож үзэх боломжийг олгосон байна. Тоглогчид уралдаан хийх, бусад тоглогчидтой тэмцэх, эсвэл AI хөлгүүдтэй тулалдах боломжтой байв.

Дараа жил нь CIG нь тоглогчдод тоглоомын мегахотуудын нэг хэсгийг үзүүлэх Persistent Universe модулийг гаргасан байна. Энэ нь хөлөг онгоц болон явган аяллыг хослуулж, тоглогчдыг хоорондоо харьцах боломжийг олгосон юм. Мөн уг модуль нь тоглоомын хөгжүүлэлтийн үндэс болсон юм.

Squadron 42: Шинэлэг санаа ба саад бэрхшээлүүд

Squadron 42 нь анх тоглоомын механикыг танилцуулах зорилготой байсан бол одоо бие даасан тоглоом болон хөгжиж, олон алдартай жүжигчидтэй бүрэн хэмжээний нэг тоглогчийн кампанийг амлаж байна. Гэсэн ч энэ нь хэд хэдэн удаа хойшилж, эцэст нь хугацаагүй хойшлогдоод байна.

2025 онд Star Citizen төслийн байдал

Star Citizen төсөл нь 13 жилийн турш хөгжүүлэгдэж байгаа бөгөөд одоогийн байдлаар альфа хувилбар дээрээ байгаа ч тоглогчдод гайхалтай туршлага өгч чадахуйц байна. Хөгжүүлэлтэнд гарч буй саад бэрхшээлүүд, хөгжүүлэгчийн эрүүл мэндийн асуудлууд нь төслийн урагшлах үйл явцыг удаашруулж байна.

Тоглоомын үйл явц, тоглогчидтой харьцах боломжууд нь гайхамшигтай бөгөөд тоглогчид өөрсдийн авьяас чадвараа ашиглан сансар огторгуйд өөрийн мөрөө үлдээх боломжтой. Тоглоомын хөгжүүлэлтийн багийн удирдлагын хэв маяг нь заримдаа асуудал үүсгэж, хөгжүүлэлтэнд саад учруулж байгаа талаар ч мэдээлэл гарч байна.

Эцэст нь, Star Citizen төслийн хөгжүүлэлтийн ирээдүй тодорхой бус хэвээр байгаа ч хөгжүүлэгчид нь тоглоомыг илүү тогтвортой, найдвартай болгохыг зорьж байгаа ажээ. Гэсэн хэдий ч, Star Citizen болон Squadron 42 төслийн бүрэн хувилбар гарахыг хүлээх нь одоогоор магадлал багатай байгаа ч ирээдүйд энэ төслийн амжилттай дуусахыг бид бүгд хүлээж байна.

Эх сурвалж:

$800 million, 13 years, and still no release date – the state of Star Citizen in 2025

As Star Citizen approaches a billion dollars in funding and with no full release date in sight, we take a look at its history and the current state of this ambitious space epic.

What do you think?

Disney компани телевиз, кино, корпорацийн санхүүгийн салбар дахь цомхтголоор хэдэн зуун ажилтанд нөлөөлж байна

Disney компани телевиз, кино, корпорацийн санхүүгийн салбар дахь цомхтголоор хэдэн зуун ажилтанд нөлөөлж байна

“Shin Godzilla” дахин нээлтээ хийхээр боллоо

“Shin Godzilla” дахин нээлтээ хийхээр боллоо