Genesis бол Land Rover биш. Солонгосын автомашин үйлдвэрлэгч нь офф-роуд гүйцэтгэл, тансаг байдлыг нэг багцад шингээхээр алдартай биш. Гэсэн хэдий ч Genesis GV80 Desert Edition загвар бий болж, нийт дүнгээрээ ихээхэн сайн бүтээл мэт санагдаж байна.
Genesis энэхүү GV80 загварыг уралдаанч Жакки Икс болон түүний охин Ванинад зориулан бүтээжээ. Ванина мөн уралдааны туршлагатай. Тэд 2025 оны Дакарын раллид оролцохоор бэлтгэгдэж байгаа юм. Жакки Иксийн хувьд Дакарт анх удаа оролцож байгаа биш. Формула уралдааны туршлагатай 80 настай уралдаанч нь 1983 онд Mercedes-Benz-тэй Парис-Дакар раллиг хожиж байсан бөгөөд “24 цагийн Леман” уралдаанд зургаан удаа түрүүлсэн түүхтэй.
Desert Edition бол тусгайлан бүтээсэн нэгэн загвар бөгөөд Иксийн өмнө нь жолоодож байсан элсэн цөлийн уралдааны машинтай адилгүй байж болох ч энэхүү GV80 нь тансаг зэрэглэлийн SUV-ийг үйлдвэрлэлийн шатнаас элсэн цөлийн уралдаанд ойртуулахыг хичээжээ.
Desert Edition-ийг онцгой болгож байгаа зүйлс
GV80 Desert Edition-ийг хөгжүүлэх ажил 2024 онд эхэлсэн бөгөөд хэдхэн сарын дотор энэхүү Солонгосын офф-роуд машиныг Дубайн автомашины компани W Motors-тай хамтран бүтээжээ.
Энэхүү хамтралын хүрээнд стандарт GV80 загварыг 20 инчийн beadlocking дугуйгаар тоноглосон бөгөөд энэ нь элстэй, гулгамтгай гадаргууг даван туулахад зориулагдсан. Мөн эдгээр дугуйг офф-роуд зориулалтын бүх төрлийн замд тохиромжтой дугуйгаар бүрсэн нь замд барьцалдах чадварыг сайжруулах юм. Тусгайлсан өргөн дугуй, дугуйн багцад нийцүүлэн бага зэрэг өргөтгөлтэй дугуйн хаалт суурилуулсан бөгөөд энэ Desert Edition загвар нь жирийн GV80 SUV-ээс ойролцоогоор 1.6 инчээр өргөн болсон байна.
Genesis мөн Desert Edition-д нэмэлт түлш болон майхан зөөх зориулалттай ачааны тавцан суурилуулжээ. Гэхдээ 80 настай Жакки Икс майханд хонох магадлал бага гэдэг нь тодорхой.
Офф-роуд чадварыг сайжруулсан нэмэлт тоноглолууд
GV80 Desert Edition загварт офф-роуд чадварыг нэмэгдүүлэх зорилгоор дээврийн ачааны тавцан, шар өнгийн манангийн гэрэл бүхий гэрлийн самбар, мөн “Сайжруулсан тохируулгатай түдгэлзүүлэлт” суурилуулжээ. Сайжруулалт яг юугаараа онцлог болохыг Genesis тодорхой дурдсангүй. Гэсэн хэдий ч автомашиныг хөдөөгийн зам, өндөр бартаа, хурдасгуур мөргөцгөөс илүүтэйгээр бартаатай гадаргууг даван туулахад зориулж өргөгч эсвэл урт аяллын амортизатор суурилуулсан гэж үзэж болно.
Дутуу мэдээллийн тухайд гэвэл Genesis хүч дамжуулах системийн талаар юу ч дурдсангүй. Гэсэн хэдий ч том хэмжээтэй дугуй, дугуйн хослолыг харгалзан үзвэл тус компанийн GV80-ийн хамгийн хүчирхэг моторыг ашигласан байх магадлалтай. Энэ нь 3.5 литрийн хос турботой V-6 хөдөлгүүр бөгөөд 375 морины хүч, 391 фунт-фут эргүүлэх хүч гаргадаг.
Дамжуулалт, дизайн, болон GV80 Desert Edition-ий тухай
Дамжуулалтын хувьд мөн адил таамаглал хэрэглэхээс өөр аргагүй, учир нь энэ нь бусад GV80 загварт ашиглагддаг 8 араатай автомат хурдны хайрцаг байх магадлалтай. Мэдээжийн хэрэг, GV80 Desert Edition нь үйлдвэрлэлийн дээд зэрэглэлийн GV80 шиг дөрвөн дугуйгаараа хөтөлдөг байх магадлал өндөр боловч Genesis үүнийг тодорхой хэлсэнгүй.
GV80-ийн өвөрмөц ливрей нь Жакки Икс 1983 оны Дакар раллид түрүүлэхдээ өмссөн дуулганы загварт хүндэтгэл үзүүлсэн байна.
Дүгнэлт
Энэхүү хамтын ажиллагаа нь бидний хүлээж байсан зүйл огт биш ч, тун таатай санаачилга байлаа. Жакки Икс бол бүх талаараа домогт уралдаанч, харин Genesis уралдааны тэдний хувьд танил бус салбарт хөл тавин, ийм нөлөө бүхий хүнд хүндэтгэл үзүүлж байгаа нь анхаарал татам үйлдэл юм.
Энэ жил уралдааны зам Саудын Арабын Биша хотоос Шубайта хүртэл 3,728 миль үргэлжилсэн бөгөөд 80 настай уралдаанч болон Genesis-ийн офф-роуд машинаар гайхалтай замыг төвөггүй туулжээ. Desert Edition нь зөвхөн ганц ширхэг бүтээл боловч, автомашин үйлдвэрлэгчийн хувьд шинэ эхлэлийг тавьж байж болох юм. АНУ-д тансаг зэрэглэлийн офф-роуд SUV-үүд их эрэлттэй байгаа тул Genesis санаандгүй ч гэсэн амжилтын томъёог гартаа атгаж байж магадгүй.
autoblog.com