in

2025 оны Honda Prologue ба 2025 оны Acura ZDX-ийг жолоодсон минь: Аль нь илүү вэ? Миний шударга үнэлгээ

2025 оны Honda Prologue ба 2025 оны Acura ZDX-ийг жолоодсон минь: Аль нь илүү вэ? Миний шударга үнэлгээ

Нэг зоосны хоёр тал

Бид бүгдээрээ Acura нь Honda-гийн тансаг ангиллын салбар гэдгийг мэддэг болсон. Хоёр компани анхны бүрэн цахилгаан SUV-ээ танилцуулахдаа General Motors-той хамтран ажилласнаа нууцлаагүй бөгөөд энэ нь GM-ийн Ultium платформ дээр суурилсан Honda Prologue болон Acura ZDX юм. Тус платформ дээр суурилсан бусад цахилгаан автомашинууд нь Chevy Blazer EV болон Cadillac Lyriq юм. Гол ялгаа нь Acura болон Honda нь Android Auto болон Apple CarPlay-ийг автомашиндаа ашиглах боломжийг олгодог бол GM нь өөрийн медиа програм хангамжийг хэрэглэгчдэдээ тулгадаг. Мэдээжийн хэрэг, загварын хувьд хоёр брэнд өөрийн гэсэн өвөрмөц хэв маягтай бөгөөд Prologue нь Honda-гийн энгийн, даруухан шугам, муруйг санагдуулдаг бол Acura нь брэндийн бусад SUV-үүдийн адил тансаг, спортлог хэлээрээ ялгардаг.

Эдгээр нь найдвартай байдал, сонголтоороо алдартай автомашин үйлдвэрлэгчдээс гарсан тул би General Motors-ийн батерейны технологи, кузов, цэнэглэх тохиргоо, утаснуудыг ашигласан ч гэсэн их зүйл хүлээж байсан. Хоёуланг нь дараалан жолоодсоны дараа би үнэхээр гайхалтай цахилгаан автомашинууд гэдгийг хэлж чадна. Acura-гийн загвар, спортлог үзүүлэлтүүд надад таалагдсан ч Honda-гийн хэрэглэхэд хялбар байдал, найрсаг зан чанарт нь дуртай байлаа. Хоёрын аль нь илүү вэ? Хоёр өөр жолоочийн хувьд тийм ээ. Би тайлбарлая.

Хоёулаа дасахад хялбар, жолоодоход хөгжилтэй

Эхнийх нь Acura ZDX Type S байлаа. Би тод хөх өнгө, тод мөнгөлөг доод хэсэг, том, гялалзсан хар дугуй, асар том шар тоормосны хавчаарт татагдсан. Загвар, намхан өргөн байрлал, тод өнгө, агаарын урсгалд ээлтэй кузовын загвар, зузаан зуны дугуй нь энэ цахилгаан автомашин хурд, жолоодлогын хувьд бүтээсэн гэдгийг надад хэлж байв.

Дотор тал нь хар арьсан сэдэвтэй байсан бөгөөд энэ нь Acura-гийн хувьд утга учиртай. ZDX нь Google-д суурилсан хэрэглэгчийн интерфэйсийг ашигладаг тул бүх зүйл маш танил, дасахад хялбар байсан. Нэг педальтай жолоодлого нь тохируулахад хялбар (эсвэл унтрааж болно), жолоодлогын горимууд нь хөгжилтэй, сонирхолтой байсан бөгөөд “Энгийн” горим ч гэсэн миний нүүрэнд инээмсэглэл авчирсан (гэхдээ Sport+ нь 499 морины хүчийг бүрэн ашигласан гэдгийг хэлэхэд таатай байна. Жижиг уулын хотод олон арын замтай байх нь маш хөгжилтэй долоо хоногийг өнгөрөөсөн).

Энэ нь давхар мотортой бүх дугуйгаар хөтлөгддөг тул тооцоолсон зай нь 290 байсан ч миний хэрэглэж байх хугацаанд бодит зай нь 310 байсан нь спортлог, тансаг цахилгаан автомашины хувьд гайхалтай үзүүлэлт юм. Бенд хотод би ямар ч гомдолгүй байлаа. Спортын тохируулгатай түдгэлзүүлэлт нь нэмэлт жинг гайхалтай зохицуулж, хурдны хайрцгийн хонгил байхгүй нь өргөн, тав тухтай дотоод орон зайг бий болгосон бөгөөд том арын цонх, асар том панорам дээвэр, маш том ачааны хэсэгтэй байв. Төв консол нь миний цүнх, камер, зураг авалтын хэрэгслийг хадгалах хангалттай зайтай байсан нь өдөр тутмын жолоодлогод маш олон талт, хайр татам болгосон. Энэ цахилгаан автомашин нь миний хадам ээжтэй хамт жолоодсон анхны цахилгаан автомашин байсан бөгөөд хадам ээж маань ZDX-ийг хамгийн тав тухтай машин гэж хэлсэн.

Honda Prologue-ийн дотоод засал, зохион байгуулалт нь ZDX Type S-тэй яг адилхан байсан. Гэхдээ бүх хар биш, харин хар, бор өнгөтэй байсан нь илүү тансаг харагдуулж байсан. Энэ нь найрсаг, хялбархан санагдаж, спортлог хэсгүүдээс бусад бүх шинж чанартай байсан. Honda Prologue AWD Elite нь 288 морины хүчтэй бол Acura нь 499 морины хүчтэй. Энэ нь илүү гэрийн нөхцөлд зориулагдсан тул эхлэхдээ үргэлж удаан байсан (спорт горимд ч гэсэн), гэхдээ зай нь ойролцоо байсан. Миний хэрэглэж байх хугацаанд бүрэн цэнэгтэй үед зай нь 283 байсан. Acura шиг хурдан биш байсан ч Civic Type R худалдаж авахгүй л бол хэн ч Prologue-ийг хурдны төлөө худалдаж авахгүй. Acura-гийн адил дотоод зохион байгуулалттай тул ижил давуу талуудтай байсан.

Тэд нэг ижил шинж чанартай ч, огт өөр төрлийн үзэгчдийг татдаг

Би ZDX Type S-ийн худалдан авагчийг миний хашаанд зогсоход эхний 10 секундын дотор тодорхойлж чадсан. Нэмэлт 15,945 долларыг 211 морины хүч, олон холбоос түдгэлзүүлэлттэй харьцуулахад дасан зохицох агаарын түдгэлзүүлэлт, 18 чанга яригчтай Bang & Olufson дууны системийг 12 чанга яригчтай Bose системтэй харьцуулахад, хүчирхэг тоормостой байхыг хүсдэг хүн жолоодлогын туршлагыг хүсдэг. Acura нь ZDX-ийг хоёр малгайд төгс тохируулах гайхалтай ажлыг хийсэн. Хэрэв танд тайван байх шаардлагатай бол үүнийг ямар ч хүчин чармайлтгүйгээр хийж чадна. Whole Foods-оос гэртээ харих замдаа Sport+ горимд оруулаад бараг 500 морины хүчийг ижил түвшинд эдэлж болно. Энэ нь олон талт, гоёмсог, маш хурдан бөгөөд ачааны зай, гэр бүлийн найрсаг байдлыг золиослохгүй.

Honda-гийн Prologue-ийн зорилго нь илүү тодорхой, энгийн байсан: энэ нь ихэнх жирийн гэр бүлд тохирох ёстой. Энэ нь нохой, хүүхдүүд, гэр бүлийн жилийн аялалд зориулсан бүх ачааг хялбархан зөөж чадна. Энэ нь энгийн бөгөөд ихэнх хүмүүсийг өөртөө татахад хялбар болгодог. Би үүнийг Mustang Mach-E-ээс бусад цахилгаан автомашинуудын дунд бензин автомашинаас цахилгаан автомашинд шилжихээс айдаг хүмүүст хамгийн хялбар цахилгаан автомашин гэж үзсэн. Энгийн дотоод зохион байгуулалт, энгийн загвар, NACS нийцтэй байдал нь цахилгаан автомашиныг бензин автомашинтай хамгийн ойр мэдрэмжийг төрүүлдэг. Энэ нь цахилгаан автомашин эзэмшихийг саадгүй болгох бөгөөд энэ нь Prologue-ийн зорилго юм. Энэ нь энгийн автомашин шиг харагдаж, мэдрэгдэж, жолооддог бол ZDX нь цахилгаан хүчний спортлог боломжийг бүрэн ашигладаг.

Морины хүчнээс гадна хамгийн том ялгаа нь үнэ байв

Acura нь хоёрын дундаас илүү үнэтэй нь гэдэгт хэн ч гайхахгүй. Миний жолоодсон нь хамгийн дээд зэрэглэлийнх байсан тул бүх нэмэлттэй MSRP нь 74,850 доллар байв. Харин Honda Prologue нь 58,905 доллар байсан. Honda-гийн хувьд энэ нь бага зэрэг үнэтэй боловч бараг 80,000 доллартай харьцуулахад илүү найрсаг. Гэхдээ хэрэв та 0 км/ц үед 100% эргэлтийн момент бүхий хурдны төлөө цахилгаан автомашин худалдаж авах гэж байгаа бол Honda-д маш их урам хугарах болно. Хэрэв та өдөр тутмын хэрэглээнд тохиромжтой зай болон ялгаруулалтгүйгээр өөрийгөө сайжруулахын тулд худалдаж авах гэж байгаа бол танд таалагдах болно. Аз болоход, эдгээр хоёрын GM-тэй хамтран ажилласнаар тэд хоёулаа 7,500 долларын холбооны татварын хөнгөлөлтөд хамрагдах боломжтой. Гэхдээ энэ нь хэр удаан үргэлжлэхийг хэн ч мэдэхгүй.

Дараа нь эдгээр цахилгаан автомашинууд GM-ийн нөлөөнд автсан гэдгийг мэдэх нь Acura-гийн үнийг зөвтгөхөд хэцүү байсан. Гэсэн хэдий ч Acura нь цахилгаан автомашиндаа өөрийн нөлөөг хангалттай хэмжээгээр оруулах талаар маш болгоомжтой хандсан нь үүнийг цэвэр Acura мэт мэдрэмж төрүүлсэн. Honda-гийн хувьд үнэ нь илүү тохиромжтой санагдсан. Энэ нь уралдааны морьноос илүү ажлын морь бөгөөд аз болоход, ажлын морийг уралдааны замд хамгийн хурдан байхаас илүү ажиллуулахыг хүсдэг олон хүн байдаг.

Дүгнээд хэлэхэд

Миний хувьд хамгийн их жолоодох дуртай нь Acura байсан. Энэ нь сэтгэл, хүчийг мэдрэмжтэйгээр хослуулсан. Honda нь мөн гайхалтай цахилгаан автомашин байсан ч Acura шиг сэтгэл татам байгаагүй. Хэрэв надад хязгааргүй санхүүгийн боломж, цэнэглэх газар байсан бол Acura ZDX Type S-ийг үргэлж сонгох байсан. Honda нь өөрийн үнээрээ бага зэрэг үнэтэй хэвээр байна. Нэг мотортой хувилбарын эхлэх үнэ 47,700 доллар байсан ч та үнэхээр Honda Prologue-ийг хүсэхгүй бол Hyundai, Kia, Toyota, Ford зэрэг бусад сонголтуудыг алгасах хэрэгтэй. Гурван эгнээтэй Honda Pilot нь AWD-тэй ойролцоо үнэтэй байдаг. Гэхдээ Acura-гийн үнээр та илүү ихийг авах боломжтой.

Эх сурвалж:

I Drove the 2025 Honda Prologue & 2025 Acura ZDX, Which One is Best? Here’s My Brutally Honest Review

Choosing your next electric SUV? I drove both the 2025 Honda Prologue and Acura ZDX to see which comes out on top in features, feel, and value.

What do you think?

SpaceX Калифорниос 26 Старлинк хиймэл дагуул хөөргөлөө

SpaceX Калифорниос 26 Старлинк хиймэл дагуул хөөргөлөө

Google арван жилийн дараа эцэст нь эмх цэгцэнд орж байна

Google арван жилийн дараа эцэст нь эмх цэгцэнд орж байна