Шинэ CX-70: Mazda SUV-ийн цувралд томоохон өөрчлөлт
Жилд 60 гаруй автомашин туршиж үздэг хүний хувьд заримдаа хэтэрхий шүүмжлэлтэй хандах нь бий. Гэхдээ ихэнх шинэ автомашинууд сайн байдаг ч зарим нь бусдаасаа илүү сайн байдаг. Миний хувьд Mazda брэндийн автомашинуудад ихэвчлэн сэтгэл дундуур байдаг. Гэхдээ Mazda нь жолоодоход хөгжилтэй автомашинуудынхаа нэр хүндийг хадгалсаар байгаа ч, Miata-аас бусад автомашинуудын хувьд SUV цуврал нь сэтгэл гонсойлгосон хэвээр байна.

Гэхдээ саяхан би 2025 оны Mazda CX-70-ийг туршиж үзэх боломжтой болсон бөгөөд энэ нь миний хувьд бүх зүйлийг өөрчилсөн юм. Энэ дунд оврын SUV нь анх удаа гарч байгаа бөгөөд би хүлээлт багатайгаар туршиж үзсэн. Гэвч богино аялалд явах замын туршид миний бодол өөрчлөгдсөн.
Миний Mazda-тай холбоотой асуудал
Ерөнхийдөө, Mazda-ийн автомашинуудын гүйцэтгэлд асуудал байхгүй ч, дотоод засал, ялангуяа технологи болон мэдээлэл зугаа цэнгэлийн систем нь миний хамгийн том асуудал юм. Бүх Mazda автомашинуудын мэдээлэл зугаа цэнгэлийн систем нь нэгэн хэвийн, эргүүлэх товчлуурт суурилсан систем бөгөөд мэдрэгч дэлгэцгүй. Энэ нь жолоочид ээлтэй биш, ялангуяа жолоодож байх үед. Энэ систем нь хуучирсан бөгөөд анх гарсан цагаасаа л хуучирсан байсан. Гэхдээ 2026 оны Mazda CX-5-ийн танилцуулга нь 15 инчийн мэдрэгч дэлгэцтэй системийг харуулж байгаа нь энэ асуудлыг шийдвэрлэх боломжтойг харуулж байна. Хэрэв энэ өөрчлөлтийг CX-70-д оруулбал, энэ загвар илүү сайжирна.

CX-70-ийн Mazda-ийн мэдээлэл зугаа цэнгэлийн системийг хэрхэн даван туулах вэ
Гурван үг: Apple CarPlay. Mazda-ийн мэдээлэл зугаа цэнгэлийн систем мэдрэгч дэлгэцгүй ч, iPhone-оо холбож CarPlay-г ажиллуулбал, энэ систем нь илүү сайн интерфэйсээр солигдоно. CX-70 нь утасгүй CarPlay-тай тул утасгүйгээр холбогдох боломжтой. iPhone-оо холбох нь маш хялбар байсан бөгөөд нэгэнт холбогдсон бол чиглэл, хөгжим, дуудлага хийх зэрэг нь Mazda-ийн дутагдлыг мартахад хүргэсэн. Ингэснээр би CX-70-ийн давуу талуудыг анхаарч чадсан.
2026 оны Mazda CX-70-ийн давуу талууд
Өмнө нь Mazda-ийн маркетингийн уриа “Zoom Zoom” байсан гэдгийг санаж байна уу? CX-70-ийн турбо хөдөлгүүрт энэ уриа хангалттай их байна. 3.3 литрийн турбо хөдөлгүүр нь 340 морины хүч, 369 эргэлтийн моменттэй. Турбо бус хувилбар нь 280 морины хүчтэй. Миний туршиж үзсэн CX-70 нь бүх дугуйгаар хөтлөгчтэй, найман шатлалт автомат хурдны хайрцагтай байсан бөгөөд жолоодлогын динамик нь гайхалтай байлаа. Mazda-ийн инженерүүд үүнийг M-Hybrid Boost гэж нэрлэгддэг гибрид системээр сайжруулсан.

Mazda-ийн сайжруулсан дотоод засал
Өрсөлдөгчдийнхөө жишгийг дагаж, Mazda нь сүүлийн үед илүү нарийн дотоод засал руу шилжиж байна. Энэ нь сайн зүйл. Mazda шиг брэндээс тансаг мэдрэмж хүлээхгүй ч, үнэ хямд байлгахын тулд шаардлагагүй зүйлсийг багасгахыг илүүд үздэг. Гэхдээ хуучирсан дотоод засал, хатуу хуванцар материал байхыг хүсэхгүй байна.
CX-70 нь ийм зүйлээс ангид. Энэ нь тав тухыг эрхэмлэдэг. Хамгийн онцгой нь улаан Nappa арьс бөгөөд бүхээгт улаан оёдолтой. Mazda ийм сайхан харагдаж байгааг харах нь ховор ч, үүнд дасахад бэлэн байна.

“Mazda CX-70 нь гурав дахь эгнээгүй CX-90 юм”
Энэ талаар нэгэн тоймд уншсан бөгөөд ухаалаг санагдсан ч, яг үнэн биш. Тийм ээ, зөвхөн хоёр эгнээтэй (баярлалаа), гэхдээ би CX-90-ийг жолоодож үзсэн бөгөөд CX-70 нь илүү сайн гэж хэлж чадна. Хоёр загварын хэмжээ нь 84.9 инч өргөн, 201.6 инч урт, 122.8 инч тэнхлэг хоорондын зайтай. CX-70-ийн жолоодлого, удирдлага нь илүү уян хатан, спортлог мэдрэмж төрүүлдэг бөгөөд энэ нь жингээс хамаардаг байх. CX-90 нь жин нь 5,168 фунт бол CX-70 Turbo нь 4,863 фунт жинтэй. Энэ хэдэн зуун фунт нь гүйцэтгэлд нөлөөлдөг (мөн тэр турбо). Одоогоор PHEV CX-70 байхгүй ч Mazda үүнийг гаргана гэж амлаж байна.
Гурав дахь эгнээтэй SUV-ийн утга учир юу вэ?
Хэрэв та том гэр бүлтэй бөгөөд гэр бүлийн хамгийн төвөгтэй гишүүнийг гурав дахь эгнээнд суулгахыг хүсвэл утга учиртай байж магадгүй. Гэхдээ сүүлийн 15 жилийн хугацаанд гурав дахь эгнээтэй SUV-уудыг минивэнүүдээс илүүд үзэх нь намайг гайхшруулдаг. CX-90-ийн гурав дахь эгнээ нь насанд хүрэгчдэд бараг ашиглах боломжгүй. Гурав дахь эгнээг хасвал CX-70 нь илүү том ачааны багтаамжтай, илүү өргөн мэдрэмжтэй болно.
Тоонууд худлаа хэлэхгүй. CX-70 нь арын суудлын ард 39.6 куб фут ачааны багтаамжтай бол CX-90 нь 14.9 куб фут багтаамжтай. Бүх суудлыг эвхэхэд ачааны багтаамж нь бараг ижил боловч үнэндээ таван зорчигчоос илүүг тээвэрлэх шаардлага хэр олон удаа гардаг вэ? 14.9 куб футаас илүү ачааны багтаамж хэрэгтэй тохиолдол хэдэн удаа гардаг вэ? Энэ талаар CX-70 нь илүү давуу талтай.

Mazda CX-70-ийн үнэ болон шатахууны зарцуулалт
Миний туршиж үзсэн CX-70 нь Turbo S Premium Plus загвар бөгөөд үндсэн үнэ нь 55,950 ам.доллар байсан. Turbo загварын үндсэн үнэ нь 40,445 ам.доллар. Энэ нь CX-90-ийн үнэтэй харьцуулахад ойролцоо бөгөөд CX-70 Turbo-ийн шатахууны зарцуулалт нь хотод 23 миль/галлон, хурдны замд 28 миль/галлон байна. Энэ нь мөн CX-90-ийн EPA тоо хэмжээтэй ойролцоо байна.
Дүгнээд хэлэхэд
2025 оны Mazda CX-70 нь тэдний SUV цувралын хамгийн шилдэг нь юм. Mazda нь SUV-үүдийнхээ хувьд зөв замдаа эргэн орсон бөгөөд би CX-70-ийг Miata-аас бусад Mazda брэндийн хамгийн шилдэг автомашин гэж хэлэхэд бэлэн байна. Би үргэлж Miata-д дуртай байдаг. CX-70-д Miata-ийн хөгжилтэй жолоодлогын мэдрэмж бага зэрэг байдаг бөгөөд энэ нь надад таалагдсан Mazda (SUV) автомашинтай болсон шалтгаан юм.
Эх сурвалж:
I Finally Found a Mazda I Like! Why the Mazda CX-70 Is Its Best SUV
Discover why the Mazda CX-70 finally won me over! Its blend of premium design, powerful performance, and engaging driving dynamics makes it Mazda’s standout SUV