Өвөрмөц автомашины сонголт
Заримдаа дугуйг хасах нь илүү сонирхолтой болгодог. Энэ нь хачирхалтай сонсогдож болох ч Morgan Super 3-ийн хувьд үнэн юм. Morgan-ийн гурван дугуйт тээврийн хэрэгслийн түүх 1909 онд Morgan Runabout cyclecar-аас эхэлсэн. Үйлдвэрлэл нь хэд хэдэн удаа зогсож, дахин эхэлсэн боловч Super 3 нь энэ хачирхалтай угсаа залгамжлалын хамгийн сүүлийн үеийн загвар бөгөөд хуучны сэтгэл татам байдал болон замд явахад хангалттай орчин үеийн технологийн сонирхолтой хослол юм.

Өмнөх 3-Wheeler загварын V-Twin мотоциклийн хөдөлгүүрийг хассан. Харин Super 3 нь Ford-ын 1.5 литрийн багтаамжтай, 118 морины хүч, 110 lb-ft эргэлтийн момент бүхий гурван цилиндртэй хөдөлгүүртэй. Энэ нь Mazda-гийн механик хурдны хайрцагтай хослон, арын ганц дугуйг бүслүүрээр хөтөлдөг бөгөөд мотоциклийн адил гинжээр биш юм.
Зам дээр тааралдах бусад гурван дугуйт тээврийн хэрэгслүүдээс—Polaris Slingshot, Campagna T-Rex, Can-Am Spyder гэх мэт—Morgan Super 3 нь орчин үеийн тээврийн хэрэгсэл болохыг хичээдэггүй. Мэдээж шинэ боловч ирээдүйг харуулсан зүйл байхгүй. Бүх зүйл арьс, металл, ил гарсан эрэг шурагтай. Хаалга, дээвэр, жинхэнэ салхины шил, орчин үеийн аюулгүй байдлын тусламж байхгүй. Та бүс, хамгаалалтын хашлага, нүүрэндээ салхи авах болно. Энэ л бол бүх зүйл.

Morgan Super 3-ийн загвар
Хуучны MG roadster-ийг 1900-аад оны эхэн үеийн нээлттэй кокпиттой сөнөөгч онгоцтой хольж, нэг дугуйг нь хассан гэж төсөөлөөд үзээрэй. Энэ бол Morgan Super 3. Энэ нь сэтгэл татам бөгөөд эсрэг тэсрэг сэтгэгдэл төрүүлдэг. Би хувьдаа түүний төрхийг хайрладаг ч үүнийг хачин гэж боддог олон хүн бий.
Кокпит нь энэ л хослолыг илэрхийлдэг бөгөөд энгийн бөгөөд тансаг байдлыг агуулдаг. Тохиргоо нь гоёмсог минимализмтай—ретро тумблер унтраалга, аналог хурд хэмжигч, орчин үеийн дижитал хэмжүүрүүд. Энэ нь цаг хугацааны машин мэт боловч зөвхөн Morgan л гаргаж чадах хачирхалтай байдлыг агуулдаг.
Тав тухын хувьд? Энэ нь таны хэмжээнээс хамаарна. 188 см орчим өндөр, 118 кг орчим жинтэй би ороход хэцүү байсан. Суудал нь хөдөлдөггүй. Жолооны хүрд нь хөдөлдөггүй. Зөвхөн педалууд нь тохируулагддаг бөгөөд миний 13 размерийн гутал нарийн хөлний хэсэгт арай гэж багтдаг. Миний ташаа кокпитийн хананд үрэгдэж, төвийн туннель намайг байнга түлхдэг байв.

Харьцуулахад, V-Twin хөдөлгүүртэй хуучин Morgan 3-Wheeler илүү өргөн санагдсан. Гэсэн хэдий ч кокпитод “хэлбэрээ оруулсны” дараа тэвчихүйц болсон. Үзэгдэх орчин гайхалтай—тэр өргөн урд дугуйнууд бараг нүдний түвшинд байрладаг бөгөөд та тэдгээрийг булангуудыг хэрхэн зүсэж байгааг шууд харж болно. Мөн тэр жижиг гурван цилиндртэй хөдөлгүүрийн дуу? Гайхалтай баатарлаг.
Ачааны зай бараг байхгүй. Жижиг арын хаалга нь жижиг үүргэвч багтаах боломжтой бөгөөд зорчигчийн суудлын доорх түгжигддэг хэсэг нь дунд зэргийн хэмжээтэй цүнхэнд багтахаар байна. Аяга тавих хэсэг эсвэл нууц халаас хүлээх хэрэггүй—тэдгээр нь байхгүй.

Morgan Super 3-ийг жолоодох нь
Morgan West-ийн Dennis Glavis-ийн ачаар би Super 3-тэй хэд хоног амьдарч чадсан. Энэ нь найзынхаа Ford Model T-г жолоодсоноос хойш хамгийн хуучны жолоодлогын туршлага байсан. Гэсэн хэдий ч Super 3 нь гайхалтай амьд. Үүнийг өргөн урд талтай эртний Mazda MX-5 Miata гэж бодоорой. Хачин харьцаатай ч гэсэн жолоодлого нь таны бодсоноос хурц юм.

Өргөн урд зам нь машиныг тогтвортой болгож, жолоодлогын нарийвчлалыг сайжруулдаг ч санаж байгаарай. Энэ нь зөвхөн гурван дугуйтай. Ганц арын дугуй нь овгор дээрээс холбоо тасрах үед, энэ нь хурдан зугтах мэлхий шиг үсэрч байна. Та дөрвөн дугуйтай машин шиг замын өө сэвийг давж чадахгүй тул бүх зүйлийг мэдэрнэ.
Жолоодлого нь маш шууд. Тулгуур нь хатуу боловч ийм түүхий эдэд гайхалтай нийцдэг бөгөөд хөдөлгүүрийн дуу чимээ гайхалтай механик юм. Гэхдээ анхааруулъя: жолооны ард хэдэн цаг өнгөрсний дараа та ядарна. Super 3-ыг жолоодох нь байнгын анхаарал, их хэмжээний эрч хүч шаарддаг. Энэ нь танд цэвэр сэтгэл хөдлөлийг өгдөг ч та үүний төлөө ажиллах хэрэгтэй болно.

Дүгнээд хэлэхэд
Тэгээд үнийн хувьд: Morgan Super 3 нь 50,000 доллар орчим эхэлдэг боловч захиалгат сонголт, дагалдах хэрэгслээр 70,000 доллараас хялбархан давж болно. Давуу тал нь? Энэ нь ихэнх экзотик загваруудаас хамаагүй хямд бөгөөд та үүнийг үнэхээр өвөрмөц болгох боломжтой. Хууль ёсоор та үүнийг жолоодоход мотоциклийн үнэмлэх шаардлагагүй боловч олон мужид та дуулга өмсөх шаардлагатай болно. Энэ нь асаах бүртээ авах мэдрэмжийн хувьд багахан үнэ юм. Morgan Super 3 нь өдөр тутмын унаа биш. Энэ нь практик биш, аюулгүй биш, уламжлалт утгаараа орчин үеийн биш. Гэхдээ энэ нь хаана ч олдохгүй цэвэр, аналог, бүрэн өвөрмөц жолоодлогын туршлага юм. Morgan West-ийн Dennis-д дахин баярлалаа, өнөөдрийн зам дээрх хамгийн хачирхалтай, хамгийн тааламжтай машинуудын нэгэнд дурлах боломж олгосонд.
Эх сурвалж:
I Drove the Morgan Super 3 – Here’s My Brutally Honest Review
Is the Morgan Super 3 worth it? My brutally honest review covers its unmatched driving engagement, head-turning style, and why it’s truly not for everyone.